Kto | Post |
---|---|
|
2012-10-08 12:38:51
joasiu111 - masz rację "Idę..." czyta się z wypiekami, ale dla mnie były oner tym wieksze, że miaąłm problem z pożyczeniem tej książki, brakowało jej w księgarni |
|
2012-10-09 08:30:44
Do swojtko: eee, ja jakoś nie lubię e-booków (w przeciwieństwie do męża:), ale nie pogardziłabym dobrym audiobookiem. To jest myśl! Chociaż pewnie nikt by mi tam nie przeczytał jak układam sobie perypetie Borejków w głowie. Jednak wyobraźnia i prawdziwe kartki papieru chyba są najfajniejsze w moim odczuciu:) |
|
2012-10-09 08:48:40
tak audiobook książek Musierowicz to genialna myśl |
|
|
|
2012-10-09 11:09:28
cykoria22! Praca, praca, praca nad sobą i rodzinką... to owocuje w przyszłości... ja juz nad przyciąganiem do książek pracuję od lat... i opłąca się, też byłam na etapie bajek...i nadal jestem... bo to najfajniejszy czas... taki kolorowy i fantastyczny... i ten szelest kartek, zapach druku i... jest fantastycznie... jak u Borejków:):):) |
|
2012-10-09 15:24:30
z wypiekami na twarzy czyta sie wszystkie książki Małgorzaty Musierowicz, sami to przecież przyznacie!!! I wcale te pozycje nie stoją na półce z tzw. książkami z pieprzykiem, a nie!!! Książki te czyta się jednym tchem... wręcz na wstrzymanym oddechu z tego powodu, że mówią o wspaniałym codziennym życiu, o rozwiązywaniu pozornie nierozwiązywalnych problemów, które dotykają każdego z nas... Dlatego są tak intymne, bo pomagają żyć i uczą jak żyć... |
|
2012-10-10 08:18:59