Wszystkie przywo³ywane dot±d przyk³±dy sugeruj±, ¿e w interpretowaniu obrazów zachodzi³a wzajemna interakcja pomiêdzy twórc± i naturalnymi konturami czy powierzchni± ¶ciany. Inne typy wizerunków s± szczeólnie interesuj±ce, poniewa¿ wymagaj± interakcji nie tylko pomiêdzy artyst± a jego wytworami, ale pomiêdzy obrazami a widzami. Czasem, kiedy trzyma siê ¶wiat³o w okre¶lonej pozycji, szczegó³ na skalnej powierzchni mo¿e staæ siê lini± grzebietu zwierzêcia. Wówczas artysta dorabia³ takiemu cieniowi nogi i inne atrybuty. Zmieniaj±c po
Wszystkie przywo³ywane dot±d przyk³±dy sugeruj±, ¿e w interpretowaniu obrazów zachodzi³a wzajemna interakcja pomiêdzy twórc± i naturalnymi konturami czy powierzchni± ¶ciany. Inne typy wizerunków s± szczeólnie interesuj±ce, poniewa¿ wymagaj± interakcji nie tylko pomiêdzy artyst± a jego wytworami, ale pomiêdzy obrazami a widzami. Czasem, kiedy trzyma siê ¶wiat³o w okre¶lonej pozycji, szczegó³ na skalnej powierzchni mo¿e staæ siê lini± grzebietu zwierzêcia. Wówczas artysta dorabia³ takiemu cieniowi nogi i inne atrybuty. Zmieniaj±c po