Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Profesjonalny sprzedawca
Profesjonalny sprzedawca
Schenk George

Niezwykła, przystępna, barwna, interesująca książka. Bez suchej teorii i zagmatwanych definicji. Recepta dla pojedynczego sprzedawcy i dla całej firmy nie tylko na to, jak przetrwać na rynku, ale jak odnieść...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie wiedzą w organizacji
Zarządzanie wiedzą w organizacji
Gilbert Probst, Steffen Raub, Kai Romhardt

W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z tym korzyści. Wskazano również na zadania, które stoją przed specjalistami ds. zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Marketing wirtualny
Marketing wirtualny
Sznajder Andrzej

Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz...czytaj dalej

Okładka - Wskaźniki marketingowe
Wskaźniki marketingowe
Kozielski Robert (red.)

Książka zawiera dokładne omówienie 49 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom...czytaj dalej

Okładka - Niematerialna wartość firmy
Niematerialna wartość firmy
Low Jonathan, Kalafut Pam

Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy szacują, że źródłem 1/3 wartości firmy są nieuchwytne i trudne do zmierzenia elementy, jak efektywność komunikacji, styl przywództwa czy kapitał intelektualny...czytaj dalej

Okładka - Płynność zatrudnienia
Płynność zatrudnienia
Taylor Stephen

Wysokiego poziomu fluktuacji personelu często nie rozpatruje się w kategoriach problemu. Nierzadko organizacje dokładają jedynie starań, by zatrzymywać tych nielicznych pracowników, którzy odznaczają się szczególnie...czytaj dalej

Okładka - Sztuka skutecznego zarządzania
Sztuka skutecznego zarządzania
Pens Józef

Autor radzi, jak dostosować styl zarządzania do nowego tempa i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, tak aby zapewnić właściwe wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa. Książka zawiera nie tylko przegląd...czytaj dalej

Okładka - Jednolity rynek europejski
Jednolity rynek europejski
Kundera Jarosław

tytuł oryginału:SINGLE EUROPEAN MARKETJednolity rynek europejski to specyficzny organizm gospodarczy, a jednocześnie zbiór reguł wspólnej polityki ekonomicznej. Jego celem jest doprowadzenie do takich zmian...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy