Niezwykła, przystępna, barwna, interesująca książka. Bez suchej teorii i zagmatwanych definicji. Recepta dla pojedynczego sprzedawcy i dla całej firmy nie tylko na to, jak przetrwać na rynku, ale jak odnieść...czytaj dalej
W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z tym korzyści. Wskazano również na zadania, które stoją przed specjalistami ds. zarządzania...czytaj dalej
Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz...czytaj dalej
Książka zawiera dokładne omówienie 49 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom...czytaj dalej
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy szacują, że źródłem 1/3 wartości firmy są nieuchwytne i trudne do zmierzenia elementy, jak efektywność komunikacji, styl przywództwa czy kapitał intelektualny...czytaj dalej
Wysokiego poziomu fluktuacji personelu często nie rozpatruje się w kategoriach problemu. Nierzadko organizacje dokładają jedynie starań, by zatrzymywać tych nielicznych pracowników, którzy odznaczają się szczególnie...czytaj dalej
Autor radzi, jak dostosować styl zarządzania do nowego tempa i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, tak aby zapewnić właściwe wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa. Książka zawiera nie tylko przegląd...czytaj dalej
tytuł oryginału:SINGLE EUROPEAN MARKETJednolity rynek europejski to specyficzny organizm gospodarczy, a jednocześnie zbiór reguł wspólnej polityki ekonomicznej. Jego celem jest doprowadzenie do takich zmian...czytaj dalej