Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Ocena: 0 (0 głosów)
W monografii poświęconej zagadnieniom kształtowania poziomu cen i metod wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia problem od strony teoretycznej, następnie charakteryzuje obecną sytuację rynkową i prezentuje sposoby praktycznego zastosowania modeli teoretycznych. WZORY i METODY wykorzystywane przy ustalaniu cen zostały objaśnione i zilustrowane przykładami. W centrum uwagi znalazły się między innymi takie kwestie, jak: badanie popytu, optymalizacja cen, ustalanie wielkości rabatów i ceny ofert w przetargach. Szczegółowo zostały omówione dwie podstawowe STRATEGIE CENOWE: strategia ceny jednolitej i różnicowania cen, z uwzględnieniem zalet i wad każdej strategii oraz ich uwarunkowań. Książka zawiera aneks, w którym przedstawiono sformalizowany model konkurowania cenowego małej firmy z potentatem rynkowym oraz arkusz roboczy pozwalający praktykom na dokonanie oceny ich polityki cenowej.Adresaci: właściciele firm, kadra zarządzająca, studenci ekonomii.

Informacje dodatkowe o Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-89355-14-0
Liczba stron: 368

więcej

Kup książkę Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy