Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Ocena: 0 (0 głosów)
W monografii poświęconej zagadnieniom kształtowania poziomu cen i metod wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia problem od strony teoretycznej, następnie charakteryzuje obecną sytuację rynkową i prezentuje sposoby praktycznego zastosowania modeli teoretycznych. WZORY i METODY wykorzystywane przy ustalaniu cen zostały objaśnione i zilustrowane przykładami. W centrum uwagi znalazły się między innymi takie kwestie, jak: badanie popytu, optymalizacja cen, ustalanie wielkości rabatów i ceny ofert w przetargach. Szczegółowo zostały omówione dwie podstawowe STRATEGIE CENOWE: strategia ceny jednolitej i różnicowania cen, z uwzględnieniem zalet i wad każdej strategii oraz ich uwarunkowań. Książka zawiera aneks, w którym przedstawiono sformalizowany model konkurowania cenowego małej firmy z potentatem rynkowym oraz arkusz roboczy pozwalający praktykom na dokonanie oceny ich polityki cenowej.Adresaci: właściciele firm, kadra zarządzająca, studenci ekonomii.

Informacje dodatkowe o Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-89355-14-0
Liczba stron: 368

więcej

Kup książkę Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy