Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Perspektywy rozwoju sektora kultury w Polsce
Perspektywy rozwoju sektora kultury w Polsce
Borowiecki Ryszard (red.)

Unia Europejska stwarza nowe szanse rozwoju kultury i ochrony dziedzictwa narodowego krajów członkowskich. W książce zaprezentowano mozliwości otwierające się przed sektorem kultury w Polsce po wstąpieniu do...czytaj dalej

Okładka - Kreowanie marek z pasją
Kreowanie marek z pasją
Edwards Helen, Day Derek

W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym ? sile oddziaływania...czytaj dalej

Okładka - Ryzyko kredytowe a wartość firmy
Ryzyko kredytowe a wartość firmy
Krysiak Zbigniew

Ryzyko kredytowe - istota, nośniki i cele pomiaruPomiar i modelowanie ryzyka kredytowegoPomiar ryzyka kredytowego oparty na rozkładzie wartości przedsiębiorstwaAnaliza ryzyka w modelu opcyjnym w Polsce...czytaj dalej

Okładka - Kapitał intelektualny
Kapitał intelektualny
Kasiewicz Stanisław, Rogowski Waldemar, Kicińska Monika

W książce autorzy uzasadniają i przekonują, że współcześnie nie można już łączyć konkurencyjności firmy jedynie z poziomem i efektywnością wykorzystania jej zasobów materialnych i niematerialnych będących w...czytaj dalej

Okładka - Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw
Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw
Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Chojnacka Ewa

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw, głównie dla kadry zarządzającej odpowiedzialnej za planowanie i realizację strategii finansowania działalności....czytaj dalej

Okładka - Wyniki negocjacji akcesyjnych nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej
Wyniki negocjacji akcesyjnych nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej
Tendera-Właszczuk Helena (red.)

Książka prezentuje wyniki badań prowadzonych w 2004 roku przez zespół pracowników Katedry Europejskiej Integracji Gospodarczej dotyczących negocacji akcesyjnych nowych krajów członkowskich. Przybliża procedurę...czytaj dalej

Okładka - Public relations
Public relations
Black Sam

Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną – to podstawowe założenia public relations...czytaj dalej

Okładka - Szkolenia pracowników a rozwój organizacji
Szkolenia pracowników a rozwój organizacji
Kossowska Małgorzata, Sołtysińska Iwona

Książka jest kompendium wiedzy teoretycznej z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń oraz utrwalania ich efektów. Jest także praktycznym poradnikiem zawierającym...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy