Marketing wirtualny

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach. Analiza obejmuje następujące zagadnienia:- możliwości Internetu w kontekście najnowszych koncepcji marketingowych- sposoby gromadzenia danych dotyczących segmentów rynkowych- prawne uwarunkowania funkcjonowania Internetu- zastosowanie Internetu w pierwotnych i wtórnych badaniach marketingowych- przydatność Internetu w procesie tworzenia produktu- reklama, public relations, sponsoring i strategie promocyjne w Internecie- dystrybucja oraz handel w sieci -cybersklepy- rozwój organizacji wirtualnychKażda z opisanych funkcji Interentu zilustrowana jest przykładami oraz wynikami badań.Adresaci: przedsiębiorcy, kadra zarządzająca, studenci i wykładowcy zarządzania i marketingu.

Informacje dodatkowe o Marketing wirtualny:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-88597-78-7
Liczba stron: 247

więcej

Kup książkę Marketing wirtualny

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing wirtualny - opinie o książce

Inne książki autora
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Sznajder Andrzej0
Okładka ksiązki - Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy