Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach. Analiza obejmuje następujące zagadnienia:- możliwości Internetu w kontekście najnowszych koncepcji marketingowych- sposoby gromadzenia danych dotyczących segmentów rynkowych- prawne uwarunkowania funkcjonowania Internetu- zastosowanie Internetu w pierwotnych i wtórnych badaniach marketingowych- przydatność Internetu w procesie tworzenia produktu- reklama, public relations, sponsoring i strategie promocyjne w Internecie- dystrybucja oraz handel w sieci -cybersklepy- rozwój organizacji wirtualnychKażda z opisanych funkcji Interentu zilustrowana jest przykładami oraz wynikami badań.Adresaci: przedsiębiorcy, kadra zarządzająca, studenci i wykładowcy zarządzania i marketingu.
Informacje dodatkowe o Marketing wirtualny:
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
83-88597-78-7
Liczba stron: 247
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,