Zakazana Prawda
OGÓLNE PRZESILENIE EKONOMICZNE
Nienawiść powyższa wyrasta na gruncie przesilenia ekonomicznego, które wstrzyma wszystkie operacje giełdowe i ruch w przemysłem. Stworzywszy dostępnymi dla nas sposobami tajnymi przy pomocy złota, będącego wyłącznie we władaniu naszym, ogólne przesilenie ekonomiczne, wyślemy na ulice jednocześnie we wszystkich krajach europejskich cale tłumy robotników. Tłumy te z rozkoszą będą przelewały krew tych, którym w prostocie ducha zazdroszczą od najmłodszych lat, a których dobytek będą mogły wówczas grabić.
NIETYKALNOŚĆ „NASZYCH”
Naszych tłumy nie tkną, bowiem chwila napadów będzie nam wiadoma i będą przedsięwzięte środki zapewniające bezpieczeństwo.
(Afery Tuska, Kaczyńskich…nietykalni po zmianie partii i gadki do tłumu… Słowa klucze antysemityzm, holokaust – posłuchajcie co o tym mówią sami żydzi …)
DESPOTYZM ŻYDOWSKI JAKO Państwo ROZUMU
Przekonaliśmy się już, że postęp zaprowadzi gojów do państwa rozumu. Takim właśnie będzie despotyzm nasz, bowiem będzie umiał w drodze rozsądnej surowości uspokoić wszelkie wzburzenia i wyszczuć wolnomyślność, że wszystkich instytucji.
UTRATA KIEROWNIKA I WIELKA REWOLUCJA FRANCUSKA
Kiedy lud dostrzegł, że w imię wolności czynione są wszelkie ustępstwa i ulgi, wyobraził sobie, że jest władcą i rzucił się do władzy, lecz rzecz prosta, jak każdy ślepiec, natrafił na masę przeszkód. Wówczas zaczął gorączkowo szukać kierownika, nie domyśliwszy się, że należy powrócić do stanu poprzedniego, i złożył pełnomocnictwa u naszych stóp.
Przypomnijcie sobie rewolucje francuska, której nadaliśmy miano „wielkiej". Tajniki jej przygotowania są nam znane, bowiem jest cała dziełem rąk naszych.
(http://www.youtube.com/watch?v=fAJASe45dQM&feature=channel_video_title )
CESARZ DESPOTA Z KRWI SYOŃSKIEJ
Od chwili tej prowadzimy lud od jednego rozczarowania do drugiego, a to w celu, by wyrzekli się na rzecz Cesarza-despoty z krwi, SYOŃSKIEJ, którego przygotowujemy dla całego świata.
(http://www.facebook.com/notes/liga-%C5%9Bwiata/lista-os%C3%B3b-o-zmienionych-nazwiskach/129263803823337 )
PRZYCZYNY NIETYKALNOŚĆI ŻYDOWSKIEJ
Obecnie jako siła międzynarodowa jesteśmy nietykalnymi, bowiem w razie napaści Bronia nas państwa inne. Niewyczerpana podlosc narodów gojów płaszczących się wobec siły, bezlitosnych w stosunku do słabych, bezwzględnych dla błędów, pobłażliwych dla zbrodni, niechcących znosić w przeszłości ustroju wolnego, cierpliwych aż do męczeństwa wobec gwałtów i śmiałego despotyzmu, - to wszystko współdziała naszej niepodległości. Goje znoszą takie nadużycia, że strony współczesnych premierów-dyktatorów. Za popełnienie najmniejszego z tych nadużyć ścięliby głowy dwudziestu królom.
ROLA TAJNYCH AGENTÓW ŻYDOWSKICH
Czym można objaśnić zjawiska takie, niekonsekwencje, że strony mas ludowych w stosunku do faktów, jak by się zdawało, tej samej kategorii? Objaw ten znajduje uzasadnienie w tem, że dyktatorzy owi przez agitatorów swych podsuwają ludowi myśl, że dopuszczając się nadużyć, szkodzą państwom dla celów wyższych, a mianowicie, dla osiągnięcia pomyślności ludów, dla ich braterstwa międzynarodowego, dla solidarności i równouprawnienia. Rzecz prosta, nie jest wzmiankowane przy tym, połączenie podobne będzie dokonane jedynie pod władza nasza. I oto lud gani niewinnych, usprawiedliwia winnych, stopniowo umacniając się w przekonaniu, że wolno mu robić, co tylko zechce. Wskutek takiego stanu rzeczy, naród burzy wszystko, co ma cechy stałości i na każdym kroku doprowadza do zaburzeń.