Zabawa w tworzenie pieniądza z niczego!
Żaden system finansowy nie może istnieć bez sztucznej manipulacji walutami, akcjami, kredytami, które stały się ważniejsze od ludzi, którzy nimi obracają. Dobrze zarabiający naród nie potrzebuje banków i lichwiarstwa popartego manipulacją.
Oprocentowanie (wyższe od inflacji) jakichkolwiek kredytów jest korzystne tylko dla banków, oprocentowanie oszczędności narodu jest niższe niż inflacja i podlega kontroli bankowej, co sprzyja tworzeniu kolejnych elementów wyzysku: prowizji, opłat, kar, kosztów utrzymania, podczas gdy bank czepie w tym samym czasie korzyści z obrotu naszą gotówką …
Akcje i obligacje służą manipulacji i tworzeniu nieistniejącej gotówki prowadząc do zysków dla emiterów akcji, bankierów i manipulantów zarabiających na obracaniu papierem. To system określa ilość rzuconej na rynek makulatury za pomocą, której zarabia na naiwności zmanipulowanych jednostek.
Obywatel służy tylko tworzeniu i pomnażaniu pieniądza oraz pozwala na tworzenie systemu kontroli nad samym sobą za pomocą podatków, kar, opłat, kont bankowych, kredytów, systemów (fikcyjnych) emerytalno – rentowych oraz systemu ochrony zdrowia ….
Skoro to człowiek tworzy: miejsca pracy, twory własnej pracy i pieniądze, które są wynikiem sprzedaży tworów własnej pracy, sam finansuje swoje ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, to państwo staje się niczym innym jak tylko alfonsem, który opiekuje się naszą gotówką i chroni bankierów, którzy tworzą system lichwy finansującej system kontroli…
Państwo, rząd, banki… są tworami (…nielegalnymi, ponieważ czerpanie dochodu z sutenerstwa, wymuszeń, szantażu jest nielegalne i karalne…), które zajmują się tylko i wyłącznie czerpaniem dochodów z obywateli, którzy podlegają ciągłej kontroli i nagonce.
Człowiek tworzący podstawy państwa, narodu nie potrzebuje hierarchii władzy, podatków i sytemu socjalnego opartego na państwie, bowiem twór jakiejkolwiek władzy i państwowości jest tylko elementem kontroli i wyzysku.
System tworzenia, pomnażania reguluje się sam za pomocą naturalnego elementu popytu i podaży, bez potrzeby tworzenia systemu władzy i żerowania podatkowego i bankowego.
System władzy powstał tylko z myślą o ustanowieniu grupy uprzywilejowanej żyjącej z pracy grupy niewolniczej, kontrolowanej, (jaką ma być społeczeństwo) za pomocą praw, terroru, strachu i lichwy.
Tworzenie władzy jest sprzeczne z systemem równości gatunku ludzkiego. Grupy manipulantów poza tworzeniem elementów kontroli nie służą nikomu poza sobą i swoim interesom. Stąd też wynika nielegalność tworów takich jak władza, system podatkowy czy system bankowy.
dydymus
Wiecej: http://www.eioba.pl/a137854/zabawa_w_tworzenie_pieni_dza_z_niczego#ixzz19bJ8xtsB