W poszukiwaniu Boga i prawdy - ukryta tajemnica.
Cały ten świat to wielkie gówno łatane pieniędzmi i kłamstwem, których łącznikiem jest manipulacja, religia i władza... System hołduje grupowej halucynacji, przeciętnym lizusom o słabym charakterze, którzy bez słowa wykonują rozkazy bez rozważania ich konsekwencji.. Oto współczesne pseudo władze, rządy i marionetki proroków Syjonu…
Wartości, ideologię mędrców, etyka, moralność, dusza, miłość… zostały obdarte ze swych pierwotnych znaczeń i korzeni... Przesuwaliśmy od wieków granice prawdy, wolności, moralności aż uczyniliśmy z nich jak i z samych siebie karykatury...
Swoją drogę ku Prawdzie i Bogu prawdziwemu zakończyliśmy na przywłaszczeniu sobie jego władzy i upodobnieniu Boga do fizycznej bestii, jaką jest człowiek. Mierzymy Boga swoim sumieniem, swoją chęcią krwi i władzy twierdząc,że to Boska wola i Boskie prawo...
Nie ma Boskich praw przekazanych człowiekowi! Nie ma jego wizerunku i nie ma jego imienia oraz religii! Jest tylko jego cząstkę tak mała,że poprzez wieki zapomnieliśmy o niej, zapomnieliśmy o swojej duszy, która pochodzi od samego Boga...
Byliśmy tak blisko i jednocześnie tak daleko prawdy i oświecenie... Uświęciliśmy siebie składając swe ciało na ołtarzach ofiarnych religii, których kulty i słowa zostały ukradzione prawdziwym wyznawcą Boga tkwiącego w duszy człowieczej...
Zhańbiliśmy ich rytuały, ich święte pisma, ich obrzędy tworząc religie głodne swojej chwały, swojego bogactwa i władzy budowanej kosztem innych...
Chrześcijanie, wyznawcy Allacha, oraz Żydzi twórcy tych dwóch zmanipulowanych tworów religijnych wstydźcie się swych czynów: kradzieży, morderstw, ludobójstwo, grabieży, nienawiści, uprzedzeń religijno- rasowych, zachłanności, braku umiaru, kłamstwa i manipulacji...
Wszystkiego tego jesteście winni zbezcześciliście prawdę nazywając ją pogaństwem, zniszczyliście tysiące innowierców kłamstwem, przejęliście prawdy mistyczne, zbezcześciliście słowo nazywając je swoim!
Naginaliście prawdę, aby rządzić i władać życiem innych...
Wasz czas mija, wasz czas dobiega końca...
Nie minie lat 30 i 3 a świat ujrzy skąd został skopiowany przez żydów Stary Testament, jak stworzyli dwie wielkie religie celem tworzenia wojny i manipulacji, i nie minie więcej niż 40 i 4 lata aż ludzie na nowo odkryją prawdę i swój cel: oświecenie...
I nie zatrzyma ich tworzony przez was strach i terror!
Człowiek, który nie idzie ku oświeceniu jest pasożytem ziemi żerującym na gatunkach wraz, z którymi wyszedł z pierwszego oceanu...
Człowiek to rak ziemi niszczący swój dom i rękę (ziemię), która go karmi... Tylko ludy pierwotne dążyły do równowagi, w której każdy z organizmów łącznie z ziemią mógł się zregenerować... My dążymy do samozniszczenia kosztem innych, do władzy i pieniądza patrząc tylko na okres swego życia…Krótkowzroczna to przyszłość!
My nie jesteśmy lokatorami ziemi, ale jej nierozerwalną częścią, nie dbając o nią… nie dbamy o swoje dzieci i wnuki...Zysk, władza, religia, pieniądz są tylko przejawem gry, której celem jest samozagłada...
Człowieku… głupi dorobkiewiczu, tania dziwko, plugawy pomiocie... Możesz tak dużo a robisz tak niewiele, aby stać się tym, kim chciałbyś być! Zrozum człowieku,że w Tobie i innych siła, system władzy i finansów pozbawiony wojska, religii, siły roboczej przestanie istnieć!
Wstyd mi, że marnujemy czas, bawimy się w zabawę papierem, wstyd mi, że stworzyliśmy religie, aby wykorzystać je w imię władzy i zysku. Wstyd mi, iż eksperymentujemy, zabijamy i morzymy głodem w imię likwidacji przeludnienia... Raj dla 21% oto przyszłość i koniec 79% ludzkiej populacji…