Ujawniamy: kłamstwa i przekręty Unii Europejskiej i Rządu Anty Polskiego
Ogólnie są to ludzie, którzy wiedzą to, co my, jednak bardzo często w agresywny sposób lobbują za szczepionkami, zmodyfikowaną (zmanipulowaną) genetycznie żywnością czy ogólnie za racjami medycyny akademickiej.
Tajemnicą poliszynela jest to, iż korporacje farmaceutyczne wydają duże sumy na premie, wycieczki, tzw "szkolenia" dla lekarzy. Na pewno widzieliście panów z teczkami, którym bardzo się śpieszyłoby dostać się do Waszego lekarza, więc pytali ludzi stojących w kolejce czy mogą na chwilkę wejść. To akurat jest wiadome już wielu ludziom.
Do czego zmierzam: otóż kolejna tajemnica kartelu farmaceutycznego polega na tym, iż korporacje te sponsorują, oprócz lekarzy, właśnie część z pseudo racjonalistów. Na pewno jest to mniejszość, jednak tacy ludzie, piszący na zamówienie naprawdę istnieją.
Dla nich autorytetem jest pan, z telewizorni, popierający szczepionki, który wcześniej dostał ogromną "wziatkę" od wiadomo, kogo. Odrzucają oni opinie i badania innych lekarzy / naukowców tylko, dlatego, że nie są związani z koncernami. Dla pseudo racjonalistów jedynym wyznacznikiem rzetelności danego eksperta jest fakt jego powiązania z producentami leków / szczepionek.
Osoby nazywające siebie "racjonalistami" na ogół nie przebierają w środkach. Wiadomo, iż cechuje ich powierzchowność, oschłość i pretensjonalny stosunek do adwersarza. Często osoby takie są tzw. "wampirami energetycznymi", mającymi negatywne nastawienie do bliźnich.
Ale to nie wszystko, bo oprócz powyższego powszechne jest stosowanie przez te osoby wulgaryzmów, gróźb karalnych czy napastliwych komentarzy ad persona. Demaskuje zbrodnie karteli farmaceutycznych od zeszłego roku i zdobyłem pewne, hmm, doświadczenie z tymi ludźmi. Mój blog na onecie, astral-projection, był swego czasu chyba najbardziej atakowanym miejscem na tym portalu tuż po blogach znanych (i niepopularnych) polityków. Jednak w pewnym momencie postanowiłem odłączyć im życiodajną kroplówkę i zamknąć komentarze dla niezalogowanych użytkowników. Od razu poskutkowało, jednak musiałem przy okazji zbanować około 180 loginów, po części ich klonów (sklonowane profile).
Podobnie postąpiła mama małego dziecka, prowadząca bloga w kategorii "o dzieciach". Link do bloga tutaj. Jej dziecko padło ofiarą szczepień - zostało to zgłoszone do sanepidu. To, o czym piszę to nie są suche dane medyczne, oderwane od rzeczywistości, w której żyjemy. To nie są chłodne statystyki, liczby czy referaty wygłaszane na zamkniętych przed społeczeństwem sympozjach. Nie możemy sobie powiedzieć: "wsi spokojna, wsi wesoła", gdyż to dotyczy każdego z nas. To, o czym piszę to są żywi ludzie, to się dzieje tuż obok nas, codziennie - śmierć, kalectwo, choroba, wywoływane przez pazerność koncernów farmaceutycznych i dziwne plany rządzących tym światem. Bezmiar ludzkiego cierpienia napełnia niebo każdego dnia. Mam nadzieję, iż nie pozostanie ono obojętne i rządni pieniędzy oprawcy spotkają swoją sprawiedliwość - czyli sąd "według prawa i zwyczaju wojny".
jarek_kefirek ( http://astral-projection.blog.onet.pl/SZCZEPIONKI-ZABIJAJA-badzmy-sw,2,ID418422036,n )
Nie bądź obojętny!
Wybierz Wolność!
Wojciech dydymus Dydymski
Liga Świata (opozycja, która wg: PIS, PO, SLD…nie istnieje… Tak niszczy się w Polsce ruchy obywatelskie i świadomość wyborczą poprzez cenzurę i niemożliwość wystąpień medialnych)
P.s. przestępcy i ludobójcy pragnący nowego porządku świata (rządu globalnego) zaczynają się ujawniać i popełniać błędy:
http://www.youtube.com/watch?v=gP99suaJQxM&feature=player_embedded