Trucizna na talerzu – przeczytaj, aby zrozumieć!
-)Szum w uszach, dzwonienie lub brzęczenie, silna nietolerancja na hałas, wyraźne osłabienie słuchu.
-)Klatka piersiowa: palpitacje serca, częstoskurcz, krótki oddech, wysokie ciśnienie
-)częste oddawanie moczu, nadmierne pragnienie, wstrzymywanie płynów, obrzęk nóg, zwiększona podatność na infekcje…
Jak widzicie do propagacji Aspertamu wybrano bardzo popularne produkty, z którymi stykamy się, na co dzień uważając je jako zdrowe i potrzebne naszemu organizmowi do prawidłowego funkcjonowania!
McDonalds, McNuggets, czyli plastyk (silikon) w jedzeniu – dimethylpolysiloxane. Już w latach 90 – tych (XX w) stosowano konserwanty, które nie różniły się niczym od opakowań, w których były pakowane owe produkty. Tak kochani jedząc produkty znanych fastfoodów zjadamy również konserwanty oparte na silikonie…A wszystko to, dzięki FDA (Agencja ds. Żywności i leków), która zatwierdza tysiące leków i środków żywieniowych, które powodują zawały serca, raka i bezpłodność…
Fluor
Przed Trybunałem Norymberskim wyszło na jaw, iż naziści dodawali fluorek do zapasów wody pitnej w obozach pracy i obozach śmierci. Była to pierwsza próba kontroli, która wymuszała posłuszeństwo wobec nowych panów i nowego ładu świata…kontrola ta trwa do dziś i nasila się w sposób lawinowy!
Jednak ten sposób kontroli został wymyślony nie przez nazistów, lecz na uniwersytetach amerykańskich, które testowały go na żywym organizmie pogrążonej w wojnie europy…
Jedna cząstka fluorku sodu na milion bardziej niż podwaja szansę raka kości u chłopców i mężczyzn!
Kiedy opinia publiczna zaczęła się edukować po II wojnie światowej, przemysł państwowy odpowiedział umieszczeniem Fluorku w wodzie pitnej, a co najgorsze w specjalnej wodzie dla niemowlaków i tysiącach innych produktów spożywanych przez nasze dzieci i nas samych!
Czy wiecie, że jajka w proszku zawierają 900 cząsteczek fluorku sodu na milion…Cel: obniżenie ilorazu inteligencji i bezpłodność…
Zmniejszone koncentracje testosteronu u pacjentów z fluorozą szkieletową i u mężczyzn pijących taką sama wodę, co pacjenci…Przegląd toksyczności fluoru wykazał zmniejszenie płodności u większości badanych gatunków…
Organizmy modyfikowane Genetycznie (GMO)
Nie tylko mięso z hormonem wzrostu, ale również: Ameryka od wielu lat je mięso wołowe i wieprzowe klonowane genetycznie, (FDA twierdzi, że klonowane zwierzęta nadają się do jedzenia!) A w ostatnich trzech latach proceder klonowania rozszerza się na inne rodzaje mięs…
Łosoś: Genetycznie modyfikowany łosoś hodowlany jest krzyżówka łososia i kilku innych gatunków ryb,…Ale co najciekawsze, jeśli spróbujemy połączyć łososia modyfikowanego genetycznie ze zwykłym łososiem w ciągu 40 pokoleń naturalny łosoś wymrze! FDA nie tylko zatwierdziła możliwość hodowania łososia modyfikowanego genetycznie, ale również wpuszczenie go do środowisk naturalnych! W ten oto sposób stworzyliśmy krzyżówkę genetyczną - chimerę!
Kukurydza: 85% kukurydzy spożywanej w USA (w europie i kandzie 65%) pochodzi z upraw modyfikowanych genetycznie. Kukurydza ta produkuje w nasionach własny pestycyd, dzięki któremu plony nie są atakowane przez owady, ale kukurydza ta również jest zabójcza dla szczurów i ludzi…Zasada jest prosta to, co jedzą owady nadaje się również dla ludzi!
Bezpłodności, uszkodzenia wątroby i rak to najczęściej wykrywane skutki uboczne karmienia zwierząt laboratoryjnych nowymi odmianami kukurydzy modyfikowanymi genetycznie!