sen leśmiana parola radka z zamościa

Autor: Radoslaw
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

. i kto wymyślił celibat nie.gorzej niż molestowanie. hehe;--)) już nie mam siły przed oporem bronić się. hehe!!!o łał. ale gośka sen miałem. śniło mi się że się obudziłem. opisać Ci ten sen??? jesteśgodowa na to hehe. jesteś? a AMEN AMEN AMEN i powiedzieli kolejno Amen Amen z TobiaszaSARO.   Ale Gośka wpadłaś Ci powiem. O patrz i zacząłem nagle akapity stawiać. A to bezczelnytyp Ci powiem. cipko.wiem - sie właśnie norwid nie wiem czsemu akurat dzisiaj włączyłtaki wyluzowany jestem. hehe. ale mnie wyluzował pingwin z madaskaru normalnie. pingwinz Florencyj. A wiesz co tam za czasów Bocacio wyczyniali w Dekameronie? czytałaś?? heheto przeczytaj historio sztuki kościoła teologu - praktyczna z medycyny. hehe;-))Ojciec Pijo się na mnie mści Ci powiem. Tak gościa czuję że szok!!! fajne toto pingwinuczucie jest. Oj fajne!!! MEGA. Rapsody Słowackiego dają początki nazwie. napiszęCi ten wiersz!! GOŚKA. oj napiszę. masz tu coś więcej niż papieża - swojego papieża maszmasz Gośka swojego Jana Pawła - osobistego Karolka Parolka. hehe;-)) karolka parolkaz zamojskiego teatru grażyny Klaro. Jak nazywała się ta dupa co była w papieżu zakochana?Ewka?? czy jak. Ty pamiętasz więcej. hehe. ale mnie wzięło. 10:01. i ciąglepiszę i skończyć nie mogę. tak mnie duszka - święta otworzyła normalnie. aż wytrysnęło!!raz a dobrze. hehe. radio maryja tyż szeleje nade mną. nie proszę klarysek o modlitwę.na razie Twoja w zupełności gośka mi wystarczy. nadmiar modlitwy też zabić Ci powiem możeoj może. ale sen miałem. normalnie. niczego mi ten los nie oszczędzi!!! i weś się gośka teraz otrząśnij i normalnie przystąp do niedzielnej eucharystii się skup na tymco ksiądz będzie miał do powiedzenia jak Ciebie mam przed oczyma ciągle. taką nagątaką czystą. bliższą i od nocy ciągłą. nieprzespaną i wstrząśniętą i zmieszaną. a minęto gośka miałaś nie tęgą w tym śnie Ci powiem. opowiedzieć szczegóły?

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Radoslaw
Użytkownik - Radoslaw

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-06-18 02:39:43