sami ocencie, fragment ksiazki

Autor: rainbow88
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Tymczasem Musad wraz z towarzyszem opuścili budynek zupełnie innym wyjściem które to było przewidziane tylko dla wtajemniczonych gdyż nikt z przebywających w schronie osób o nim nie wiedział. Kiedy znaleźli się na na Tylach kompleksu wsiedli do czekającego tam śmigłowca zasilanego energia elektryczna powstała z  przeciwstawnego wirowania dwóch dysków wypełnionych rtęcią schłodzona  poniżej temperatury krzepnięcia. Technologia ta została opracowana jeszcze przed wojna z powodu kryzysu paliwowego wywołanego przez konflikty zbrojne pomiędzy USA a krajami bliskiego wschodu. Bardzo drogi i ekstrawagancki środek lokomocji dostępny tylko dla wybranych jakim prawdopodobnie był towarzysz Musada. Śmigłowiec wzniósł się i z ogromna prędkością oddalił się w kierunku północnym  gdzie  teoretycznie w wyniku skażenia radioaktywnego  nie występowało już Zycie organiczne ani  nie można tam było znaleźć siedlisk ludzkich.

Monica dotarłszy do swojego mieszkania czuła się już bezpiecznie gdyż od jakich kilkunastu kilometrów oddziaływanie trzęsień nie było już odczuwalne jedynie jakieś pojedyncze wstrząsy podobne do tych wczorajszego wieczora.

- Wreszcie! – odetchnęła z ulga wchodząc do całkiem dużego parterowego mieszkania urządzonego według projektu jej ojczyma z czego nie była zadowolona ale jak To sie mówi darowanemu koniowi  tak dalej.  Zrzucając z siebie brudny od pyłu  fartuch laboratoryjny rozebrała się aby wziąć prysznic. Jak zwykle po pracy ale tym razem jakieś  10 godzin wcześniej  zrobiła sobie drinka z czegoś co kiedyś nazywane było whisky ale z oczywistych powodów nie dojrzewało już w beczkach jak niegdyś ale zostało poddane przyspieszonemu procesowi fermentacji co nadawało jej charakterystyczny posmak herbaty pomieszanej ze spirytusem mimo to był to jedyny alkohol jaki Monica uważała za słuszny ze względów na swoja moc – cale 25%. Żadne mocniejsze trunki nie były dostępne ze względów teoretycznie pro kulturalnych i edukacyjnych. Wchodząc do dość ciasne  kabiny prysznicowej w której to według standardów hydro ekonomii  czas korzystania z wody został ograniczony do 5min. Monica nie mogła oprzeć się wrażeniu ze już kiedyś widziała rozmówce Musada. Ten przystojny blondyn wydawał się znajomy i to nie z płyt kompaktowych jej matki.

 

 

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
rainbow88
Użytkownik - rainbow88

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-01-06 21:19:58