Prawda absolutna - jesteś gotowy!?

Autor: dydymus
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Poufne, dla prezesów sekcji międzynarodowej ligi izraelskiej.


Synowie Izraela!

Godzina naszego zwycięstwa jest już bliska. Jesteśmy u progu panowania nad światem, to, o czym nie mogliśmy myśleć,jak tylko w marzeniu, staje się obecnie rzeczywistością. Niedawno słabi i bezsilni, teraz podnosimy dumnie głowę, co zawdzięczać należy bezładowi światowemu. Przez zręczna propagandę podaliśmy krytyce i wyszydzeniu powagę i wykonanie Religi, która jest nam obca, złupiliśmy te świątynie, które są nam obce, zachowaliśmy w ludach i państwach ich kulturę i ich tradycje, znajdując w tych narodach więcej ludzi, jak nam było potrzeba do naszej pracy.

 

Zrobiliśmy wszystko, co potrzebne by podbić naród rosyjski pod potęgę żydowska i zmusiliśmy go w końcu, by upadł na kolana przed nami- Rosja śmiertelnie zraniona jest teraz na naszej łasce. Strach przeklęty przed niebezpieczeństwem nie powinien nam pozwolić ani na współczucie ani na litość. Nareszcie dane nam jest patrzeć się na łzy narodu rosyjskiego.

 

Zabierając mu jego dobra i jego złoto, uczyniliśmy z tego narodu posłuch niewolników. Lecz bądźcie roztropnymi i dyskretnymi. Należy zniszczyć najlepsze elementy, elementy uświadomione,aby Rosja nie otrzymała już więcej rzadcy. W tym celu my zniszczymy wszelka możliwość opierania się naszej sile. Wojna i walki wewnętrzne zniszczą skarby kultury, stworzone przez narody chrześcijańskie.

 

Bądźcie roztropnymi synowie Izraela! Nie ufajcie siłom zwodniczym i tajemniczym. Bronstein, Apfelbaum, Rosebfeld, Steinberg i mnóstwo innych wiernych synów Izraela jest w komisariatach,odgrywają pierwsza role. Lecz nie upajajcie się zwycięstwem. Bądźcie roztropnymi, ponieważ nikt oprócz was samych nie może nas bronić. Synowie Izraela zewrzyjcie się bardziej w szeregi  i walczcie za wasz wieczny ideał .

PMS: natężone walki o supremacje, wstrząśnienia w życiu ekonomicznym wytworzą a nawet już wytworzyły inny rodzaj społeczeństwa zimnego, bez serca i pełnego rozczarowań. Społeczeństwa takie przepełnione będą wstrętem do religii i wyższej polityki. Kierownikiem ich będzie jedynie wyrachowanie, czyli złoto, dla którego będą miały kult prawdziwy za uciechy materialne, jakie ono dać może.

 

Wówczas nie odrzucą służenia dobrej sprawie, nawet nie dla dostatku, lecz jedynie z nienawiści do klas uprzywilejowanych niższe sfery gojów pójdą wraz z nami przeciwko naszym konkurentom o władze, przeciwko gojom inteligentnym. W całej Europie a przy jej stosunkach i na innych kontynentach, winniśmy wywołać ferment, waśnie i niezgodę. Wypływa z tego zysk podwójny, po pierwsze, utrzymujemy  w respekcie wszystkie kraje, świadomie, że od woli naszej zależy wywołać zaburzenia lub ład zaprowadzić...Po drugie, przy pomocy intryg splączemy nici, łączące nas z rządami wszystkich państw za pomocą polityki, traktatów ekonomicznych lub zobowiązań pieniężnych .

Na każdy objaw przeciwdziałania!
Musimy mieć możność wywołania wojny z sąsiadami w tym kraju, który ośmielił się sprzeciwić naszym planom. W wypadku, kiedy sąsiedzi ci postanowią działać zbiorowo przeciwko nam, musimy odeprzeć atak podobny przy pomocy wojny powszechnej.
Do czynności pożytecznych dla naszego obszernego planu bliskiego już upragnionego końca, winniśmy zmuszać rządy gojów przy pomocy rzekomo opinii publicznej, urobionej w tajemnicy przez nas za pośrednictwem prasy, pozostającej całkowicie w naszych rękach, z małymi wyjątkami, z którymi nie warto się liczyć...Poszczególnym rządom pokażemy nasza sile przy pomocy zamachów, czyli terroru, wszystkim zaś, jeżeli dopuściły do powstania przeciwko nam odpowiemy armatami amerykańskimi, chińskimi lub japońskimi.

Teodor Herzl (pismo: Państwo Żydowskie) nie można znieść prawnego równouprawnienia Żydów tam gdzie ono już istnieje. Nie tylko, dlatego,że byłoby ono przeciw nowoczesnej wiedzy, ale także, żeby to natychmiast wszystkich Żydów biednych i bogatych zapędziło do wywrotowych partii. Nie można właściwie nic skutecznego przeciwko nam uczynić... Na dół proletaryzując się na wywrotowców, tworzymy podoficerów wszystkich rewolucyjnych partii, a równoczesne ku górze wzrasta nasza straszna potęga pieniężna .

PMS: obecnie jako siła międzynarodowa, jesteśmy nietykalni,w razie, bowiem napaści bronią nas państwa inne.

Opinia Żydów Polskich - jesteśmy wielką siłą bojowa, nawet dziś w naszym rozproszeniu skoro tylko poczujemy,że musimy gromadnie wystąpić we wszystkich krajach diaspory. Ta siła obronna mas żydowskich i ten wojenny obraz są echem i obrazem Judei, oblężonej przez potężny uzbrojony Rzym... Staraj krew Hebrajów posiada wciąż jeszcze krzepka siłę, pęd obronny i żywioł buntu! Wgałęziliśmy się w zawiły splot interesów rozmaitych państw. Nasza żydowska rozłożysta eksterytorialność polityczna może zadać naszym wrogom dotkliwy cios.

Dr.Thon (rabin krakowski, prezes sejmowego koła żydowskiego,wypowiedź po zawarciu paktu o nieagresji pomiędzy Polskom a Niemcami)
6.Listopada.1934 Otóż zdaje mi się,że rząd powinien się liczyć z tym ze ma 10% ludności żydowskiej.Czy jest z tego zadowolony czy nie to obojętne. Ale faktem jest ze ma 3 miliony, czyli 10% ludności żydowskiej w swoim państwie.Z taką mniejszością należy się liczyć. Należy się liczyć z uczuciem z sentymentem takiej mniejszości i powiedzieć sobie,że nie wolno się łączyć z zaciekłym wrogiem tej mniejszości.

(Thon już w 1934 roku podjudzał Polskę prowokacjami do wojny z Niemcami stąd wypowiedz Steinbach o przygotowaniach Polski do wojny z Niemcami. Niech Goje przelewają swą krew za sprawę Żydowska - był to plan napuszczenia masonów na socjalistów -PMS).

Poseł angielskiej izby gmin Janner oraz major i poseł w jednej osobie Nathan:
Domagali się od rządu bezpośredniej interwencji w Berlinie... Podając te informacje Warszawskie pismo żydowskie zaznacza, iż: potrzebna jest zwarte i energiczną akcja na terenie międzynarodowym przy poparciu zjednoczonego żydostwa światowego .

Wybitny mason francuski (minister spraw zagranicznych) Barthou namawiał Polskę do wojny przeciw Niemcom w 1935 roku i stworzenia koalicji anty niemieckiej. Myśl wojny prewencyjnej przeciwko Niemcom hitlerowskim, jeśli istniał upadł....Głos prasy emigracyjnej - niemieckiej wskazywał na to ze Polska wielką oddała Niemcom przysługę, paraliżując francuski plan preferencyjnej wojny. Życzenie było w tym wypadku ojcem myśli,myśli o obaleniu hitlerowskiego reżimu przy pomocy nacisku z zewnątrz, przy użyciu  przemocy międzynarodowej.

Cel uświęca środki !
Talmud: kiedy mądrość przychodzi do człowieka, przychodzi także chytrość.

Jakub Lejbowicz (Frank Dobrucki)/ musimy krążyć ze słodkimi słowy i oszukaństwem,póki wszystko nie przyjdzie do rąk naszych .

Własność ziemska:

PMS: Arystokracja gojów,jako siła polityczna nie istnieje i nie ma potrzeby liczenia się z nią,lecz jako posiadacze terenów, jest szkodliwa dla nas z tego powodu,że może być samodzielna, co do źródła swego utrzymania. Wobec tego za wszelka cenę musimy wyżyć ją z ziemi. Najlepszym sposobem do tego jest powiększenie, czyli obdłużenie ziemi. Sposób ten utrzyma własność ziemską w stanie bezwzględnego pognębienia.Arystokracja gojów, dziedzicznie nie umiejąc zadowolić się małym,szybko zbankrutuje. Należy, ażeby przemysł wyssał z zeń i prace i kapitał, oraz żeby przez spekulacje oddał w ręce nasze wszystkie pieniądze świata, a tym samym usunął wszystkich gojów do szeregu proletariatu. Wówczas goje ukorzą się przed nami byleby wyjednać dla siebie prawo istnienia. Ażeby zniszczyć przemysł gojów damy do pomocy spekulacji zasianą przez nas wśród gojów potrzebę zbytku, pochłaniającego wszystko .

Odezwa ruchu Niezależni Socjaliści (1922 rok NS- partia żydowska):koniecznie potrzeba wciągnąć żydowskie masy do pracy produkcyjnej do przemysłu i do gospodarstwa rolnego, by je wciągnąć do walki klasowej i do budowy społeczeństwa socjalistycznego. Walka o te zadania musi być prowadzona łącznie z proletariatem całego kraju.

PMS :Wyzyskując dobroduszność czy brak uświadomienia społeczeństwa rdzennego, potrzeba je zdemoralizować by w ten sposób osłabić i pozbawiać tak ziem jak i warsztatów pracy,zając następne te ziemie, fabryki czy rzemiosła, by na ruinie tego społeczeństwa zbudować bolszewickiej państwo, w którym żydzi mieli bezwzględna i nieograniczona władze a naród rdzenny podobnie jakRosja stał się ich niewolnikiem .

Musimy dzięki kapitałom, wypożyczonym państwom wykorzystać ich koleje, kopalnie,lasy, huty, fabryki nawet wziąć w zastaw podatki. Rolnictwo jest zawsze największym bogactwem kraju. Wielcy posiadacze zawsze będą mieli poważanie i wpływ. Z tego wynika ze dążenie musi być skierowane, aby nasz brat w Izraelu zawładnął obszarami ziemskimi. Pod pretekstem pomocy klasom robotniczym, musimy cały ciężar podatków przerzucić na właścicieli ziemskich.

Ben Cion Kac(historyk)… obecnie poczynają Żydzi pod panowaniem Stalina ! (ożeniony z Żydówka).Wśród komisarzy ludowych Żydzi zajmują już wpływowe miejsca i to na odpowiedzialnych posterunkach. Jako komisarz do spraw rolnictwa,dziedziny obecnie w Rosji sowieckiej najważniejszej, ze względu na kolektywizacje i przebudowę wielkiej Rosji włościańskiej,które to sprawy znajdują się właśnie w ręku tego komisarza, został mianowany Żyd Epstein, używający pseudonimu Jakowlew.

PMS: psychologia gojów ułatwia nam znacznie zadanie kierowania nimi. Te z pozoru tygrysy,maja dusze baranów, a w głowach przeciągi. Dzięki nam wsiedli na konika marzeń o pochłonięciu indywidualności ludzkiej przez jednostkę symboliczna kolektywizmu. Nie pojęli jeszcze i nie pojmą nigdy,ze kolektywizm stanowi jawne pogwałcenie najważniejszych praw natury, która od początku świata tworzyła jednostki,niepodobne do innych,mając na celu własne indywidualność.Jeśli byliśmy zdolni doprowadzić ich do tak szalonego zaślepienia, to czyż to nie dowodzi z zadziwiająca wyrazistością, do jakiego stopnia umysł gojów nie jest rozwinięty po ludzku w porównaniu z umysłem naszym. Okoliczność ta jest dla nas główna gwarancja powodzenia.

PMS: nienawiść do wszystkich stanów wyrasta na gruncie przesilenia ekonomicznego, które wstrzyma wszystkie operacje giełdowe i ruch w przemyśle. Stworzymy dostępnymi dla nas sposobami tajnymi przy pomocy złota, będącego wyłącznie w naszym posiadaniu, ogólne przesilenie ekonomiczne, wyślemy na ulice równocześnie we wszystkich krajach europejskich całe tłum robotników. Tłumy te z rozkoszą będą przelewały krew tych, którym w prostocie ducha zazdroszczą od najmłodszych lat, a których dobytek będą mogły wówczas grabić.

Marks/Kohn : socjalizm ma jako zadanie zdobyć i wywalczyć królestwo mesjańskie tj: panowanie Żydów nad światem... Królestwo Mesjańskie to uniwersalizm, radość, sprawiedliwość, wybawienia i pokój .

Na czele rewolucji w Niemczech stali ortodoksyjni Żydzi i wielcy talmudyczni uczeni: Czeremiński (vel Masłow syn rabina Morodochaja), dr. Iccok Syeinberg, Cukerman.

Talmud: rabi Hama ben Hanina, powiedział: Syn Dawida (Mesjasz) nie przyjdzie wpierw, dopóki nie ustanie nawet najmniejsze panowanie nad Izraelem, to rzecz prosta, potrzeba to panowanie we wszelki sposób zrzucić, a wtedy mesjasz przyjdzie.Ponieważ zaś Izrael jest do tego za słaby, potrzeba użyć do pomocy sztucznych Żydów tj. Tak urobionych duchowo gojów, by przy ich pomocy wzmocnić swoje siły,a osłabić siły rdzennych narodów.W tym celu pracuje masoneria na prawym skrzydle, a socjalizm na lewym, centrum zaś i naczelne dowództwo obejmują Żydzi.Przenikając ponadto jedna i druga partie, z których pierwsza tj .masoneria rozluźnia więzły społeczne u góry, a socjalizm u dołu, prowadzą po woli dzieło zniszczenia. Masoni jak i socjaliści zdążają właściwie do jednego i tego samego celu. Nie wiedząc nawet o tym, pracują dla osłabienia własnego narodu i do ułatwienia opanowania go przez Żydów.

Raport Ochrany(petersburg 1917rok)
Jedyne elementy,które są jak barometr,liczą się z możliwością całkowitej anarchii w Rosji. Są to Żydzi.Po cichu starają się oni likwidować swoje interesy i pragną, choćby nawet na pewien czas osiedlić się za granica.

PMS: przyzwyczaiwszy wszystkich do pojęcia o wolności osobistej, zniszczymy wpływy rodziny gojów, oraz jej wartość wychowawczą. Położymy kres  wysuwaniu się rozumów indywidualnych, którym tłum przez nas kierowany, nie da się wysunąć ani wypowiedzieć. Tłum przyzwyczaił się do słuchania tylko nas, płacimy mu, bowiem za posłuch i uwagę. W ten sposób stworzymy potęgę ślepą, niezdolna do poruszania się bez kierownictwa naszych agentów. Ludy poddadzą się temu rygorowi, wiedząc,że od przywódców tych zależą zarobki, wsparcia i otrzymanie wszelakiego dobra.

Konstytucje i parlament

PMS: kiedy wprowadziliśmy do organizmu państwowego truciznę liberalizmu, cały jego ustrój polityczny uległ zmianie, państwa zapadły na chorobę śmiertelna, na zakażenie krwi. Nie pozostaje, jak oczekiwać końca ich agonii. Z liberalizmu zrodził się państwa konstytucyjne, które zastąpiły zbawcze dla gojów samowładztwo.Konstytucja zaś nie jest niczym innym,jak tylko szkoła waśni, nieładu, sporów, niezgody, czczej agitacji partyjnej, słowem jest to szkoła wszystkiego, co pozbawia państwa działalność indywidualnej.

Trybuna parlamentarna, nie mniej niż prasa skazała panujących na bezczynność i bezsilność, wskutek tego uczyniła ich niepotrzebnymi, zbytecznymi, co było powodem palenia tronów w wielu państwach. Wówczas stało się możliwe powstanie ery republikańskiej i wówczas to właśnie zastąpiliśmy władzę przez karykaturę rządu - przez prezydenta, wziętego z tłumu ze środowiska naszych kreatór i niewolników. To było podstawa miny umieszczonej przez nas pod narodem gojów, a właściwie pod narodami gojów.

PMS: po przeprowadzeniu nowej konstytucji republikańskiej, zacznie się stopniowo ograniczenie władzy izb ustawodawczych i niedostrzeżone znoszenie swobód konstytucyjnych, a wtedy nastanie czas zastąpienia wszelakiego rządu przez nasze samowładztwo.Uznane naszego samowładcy może nastąpić również przez zniesienie konstytucji .

Nowy porządek :

PMS: kiedy nareszcie zapanujemy niepodzielne przy pomocy przewrotów państwowych, przygotowanych wszędzie na ten sam dzień, po ostatecznym uznaniu nieużyteczności wszystkich rządów istniejących (od tej chwili minie jeszcze czasu niemało, być może cały wiek) wówczas postaramy się ,by przeciwko nam nie było spisków. W tym celu bez miłosierdzia będziemy skazywali na śmierć wszystkich, który z bronią w ręku sprzeciwia się będą objęciu przez nas panowania.

Utworzone jakiegokolwiek stowarzyszenia tajnego będzie karane śmiercią. Istniejące obecnie zmiany służyły, bowiem i nam służą.Skasujemy je, członków zaś wyślemy do lądów odległych Europy. Podobnie postąpimy z tymi gojami i masonami, którzy wiedzą zbyt wiele.

Kiedy przyjdzie okres naszych rządów jawnych, wtedy przerobimy wszystkie prawodawstwa.Prawa przez nas utworzone będą zwięzłe, jasne, niewzruszona i bez wszelkich komentarzy, to tez każdy będzie w stanie poznać je gruntownie. Zasadniczym prawem będzie posłuszeństwo dla zwierzchności,doprowadzone do stopnia najwyższego .

Postaraliśmy się już zdyskredytować duchowieństwo gojów i w ten sposób uniemożliwić jego posłannictwo, które obecnie mogłoby nam bardzo przeszkadzać. Wpływy duchowieństwa z każdym dniem maleją. Wolność sumienia jest teraz głoszona wszędzie, a więc lata jedynie dzielą nas od chwili zupełnego upadku chrześcijaństwa. Z innymi wyznaniami dam sobie radę jeszcze łatwiej,lecz mówić o tym byłoby przedwcześnie - klerykalizm i klerykałów ujmiemy w takie klamry, żeby ich wpływy zwróciły się w kierunku odwrotnym do ich poprzedniego ruchu.

Żydowska agencja telegraficzna (1928 redaktor naczelny Abramski) informuje, że w Bobrujsku ukazuje się pismo rabinów Igdił Tora poświęcone wyjaśnieniu Religi.

PMS: Zgodnie z programem naszym trzecia cześć poddanych naszych będzie śledziła pozostałe części w poczuciu obowiązku w myśl zasady  dobrowolnego służenia państwu. W czasach tych zajęcie szpiega i denuncjanta nie będzie hańbiło. Agencji nasi będą należeć zarówno do wyższych jak i niższych klas społecznych. Będą to również wydawcy, drukarze, księgarze, subiekci, lokaje itd. Policja... Biedzie tylko świadczyła i denuncjowała... Osoba, która nie zawiadomi o czymś widzianym lub słyszanym z zakresu  kwestii politycznych, będzie pociągana do odpowiedzialność za ukrywanie przestępstwa o ile da się to udowodnić. Podobnie jak dzisiaj bracia nasi pod odpowiedzialnością osobista, obowiązani są denuncjować przed kahałem odstępców lub osoby działające przeciwko niemu, tak samo w naszym państwie wszechświatowy wszystkich naszych poddanych obowiązywać będzie przestrzeganie służenia państwu w tym kierunku.

Nie będziemy pozwalali na samodzielne zajmowanie się polityka. Chcąc przestępców politycznych pozbawić samodzielności, będziemy ich sadzali na ławie oskarżonych, obok złodziei, zabójców oraz innych brudnych i wstrętnych przestępców.Wówczas w umysłach ogółu zjednoczy się  pojęcie takich przestępców z haniebnością wszelkich innych. W wyniku, czego będą jednako pogardzani.

Zniesione będą giełdy pieniężne. Nie pozwolimy, bowiem, by powagą władzy naszej chwiała się wskutek fluktuacji cen walorów naszych. Cena ich będzie określona przez prawo w stosunku do wartość istotnej bez możności zwyżki lub zniżki.

Pijaństwo będzie również zakazane przez prawo i karane jako występem przeciw człowieczeństwu, ludzi, który pod wpływem alkoholu zmieniają się w zwierzęta.Chcąc przyzwyczaić narody do posłuszeństwa, należy nauczyć je skromności, potrzeba wiec będzie zmniejszyć wyrabianie przedmiotów zbytku.

Strajki jest to sprawa najniebezpieczniejsza dla rządy. Skończą się one z chwila, kiedy my posiądziemy władze.

Gwiazda Żydowska (sześcioramienna, czyli zmodyfikowany symbol ying i yang) jako symbol pełnego człowieka jest symbolem Panów natomiast gwiazda pięcioramienna (godła, flagi) stała się symbolem niewolnika, któremu brakuje głowy (lub symbolem eunucha).

Rozmowa Hersza Dawida Nomberga z redaktorem pisma "Emes" (prawda- pismo partii żydowskiej Moskwa 1929) Litwakomem:
- Kto rządzi w Rosji ?
- Partia Komunistyczna
- Kto jest w partii komunistycznej na ulicy żydowskiej ?
- Wy
- A zatem: wy jesteście rządem żydowskim

Podejście Żydów do gojów w Talmudzie i Protokołach Mistrzów Syjonu:

Goje to stado baranów, z którymi można zrobić wszystko. To posłużyło jako fundament dla naszej tajnej organizacji masonerii, która nie jest znana oraz dla celów, których istnienia nie podejrzewają nawet te bydlęta- goje, znęceni przez nas do szeregu armii lóż masońskich "na pokaz" dla zmydlenia oczu gojom. Zwierzęcy umysł gojów niezdolny jest do analizy (wypadków) i do obserwacji...Nasz umysł odróżnia się od instynktownego zwierzęcego umysłu gojów, którzy widza, lecz nie zdolni są przewidzieć lub dokonać wynalazku ( z wyjątkiem wynalazków materialnych).Jasnym się, zatem staje, ze natura sama przeznaczyła dla nas kierownictwo i rządy świata.

Talmud: wy (izraelici), wy moje owce, owce pastwiska ludźmi jesteście, wy nazywacie się ludźmi, narody świata jednak nie nazywają się ludźmi, lecz bydlętami.

Rene Groos (artykuł : Kwestia żydowska przez Żyda)
Dwie międzynarodówki, finansowa i rewolucyjna, pracują z zapałem, a te tworzą front międzynarodówki żydowskiej. Zbrodniarze zdemaskowali się ze zbytnią bezczelnością i to nawet w zbyt wielkiej liczbie narodów.Pożar Rosji wyświetlił zbrodnie płomieniem zbyt wysoko i zbyt jasno. Jest konspiracja żydowska przeciw wszystkim narodom, a najpierw przeciwko Francji, przeciwko zasadzie porządku, jaki ona przedstawia w świecie. Ta konspiracja zajmuje powoli wszędzie drogi do władzy. We Francji prawdziwie panujemy... Czy myliłbym się mówiąc o królestwie żydowskim.

dr. Oskar Levy (uczony angielski):
Wszystkie rozruchu i idee sekciarskie wytryskują z żydowskiego źródła, z tej prostej przyczyny, ze idea semicka podbiła ostateczne nasz świat. My Żydzi nie jesteśmy dzisiaj, czym innym, jak tymi, którzy demoralizują świat i burza, jesteśmy jego podpalaczami i katami.

1489 r- List księcia Żydów w Konstantynopolu do Żydów w Arles

Czcigodni Żydzi pozdrowienia wam i łaska.Powinniście wiedzieć ze król Francji, który na nowo jest królem Prowincji, zmusza nas nakazem publicznym do przejęcia wiary chrześcijańskiej albo opuszczenia jego kraju. Mieszkańcy Arles, Aia i Marsylii chcą zabrać nasze majętności, groza naszemu życiu, burza nasze synagogi i gnębią nas w najrozmaitszy sposób; nie wiemy jak mamy postępować według praw Mojżesza. Oto, dlaczego was prosimy, zatem, abyście nam mądrze wskazali, co mamy robić .
Chamorre rabin Żydów, w Arles 13 dnia sabatu 1489.

Odpowiedz : 
Kochani bracia w Mojżeszu! Myśmy otrzymali wasz list, w którym dajecie nam poznać przeciwności i nieszczęścia, które znosicie. Uczucie, które nas tak sam dotyka jak i was, lecz najwięksi rabini i satrapi naszego prawa wyrzekli następujące zdanie:
Mówicie, ze król Francji chce abyście zostali chrześcijanami zróbcie to, jeśli inaczej nie możecie, lecz zachowajcie zawsze pamięć o Mojżeszu w sercu. Mówicie,że chcą zabrać wasze mienie uczyńcie wasze dzieci kupcami a przy pomocy handlu wy nieznacznie wszystko ich mieć będziecie.Wy się skarżycie ze oni godzą na wasze życie, uczyńcie dzieci wasze lekarzami i aptekarzami, którzy sprawia,że oni swoje utracą bez obawy kary. Do tego, co mówicie ze niszczą wasze synagogi starajcie się, aby wasze dzieci były kanonikami i duchownymi, aby one rujnowały ich Kościół .
A co do tego, co mówicie ze was bardzo gnębią uczyńcie dzieci wasze adwokatami, notariuszami i ludźmi, którzy maja się zajmować zwyczajnie sprawami publicznymi a w ten sposób wy zapanujecie nad chrześcijanami, zajmiecie ich ziemie i pomścicie się nad nimi. Nie zarzucajcie rozkazu, jakie my wam dajemy a zobaczycie przez doświadczenia ze z pognębionych stanięcia się wysoko wyniesionymi.
V.S.S.V.F.F Książe Żydów w Konstantynopolu 21 kaselu 1489r.

Madryt.5 Maja 1931- Ezrjel Karlebach

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
dydymus
Użytkownik - dydymus

O sobie samym: Mistyk, filozof, Grafik, freelancer, copywriter specjalizuję się w okładkach, plakatach, logotypach oraz pracach typu art. Tester aplikacji (iPhone OS, Symbian, Java, Android, Win Mobile, WinXP/7, Mac OS...) i sprzętu RTV/GSM/GPS/KOM. http://dydymus.pl http://radioromantyka.blogspot.com http://dydymusdesigne.digart.pl/ http://flickr.com/photos/idydymus/ http://dydymus.blopix.pl/ http://fotomody.pl/wojciech-dydymski http://dydymusdesign.deviantart.com/ http://dydymus.flog.pl/ http://facebook.com/dydymus http:/myspace.com/dydymus/ Bawię się słowem i tekstem: http://eioba.pl/dydymus/articles/ http://dydymus.nowyekran.pl http://dydymus.salon24.pl Współpraca z portalem telix.pl/telefonbezbarier.pl Znajdź mnie Google/Yahoo/Baidu: dydymus, wojciechdydymski, dydymusdesign, dydymuspromedia, dpmedia, visiongate, moontao, radioromantyka, idydymus ...
Ostatnio widziany: 2020-03-26 16:49:55