Pozytywne spojrzenie

Autor: Zoja
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Każda istota na świecie ma uczucia. Zasługuję na miłość, dzielenie się troskami i sukcesami. Jakże, wyglądało by nasze życie pozbawione empatii, czułości czy przytulenia się do bliskiej nam osoby. Rozmowa, gesty, obdarzenie uśmiechem wyzwala w nas ogromne pokłady radości i sympatii. Nie bójmy się wyjść do świata, ludzi. Wystarczy krótki spacer aby obudzić w sobie chęć do życia. Małe przyjemności. Herbata w ulubionej filiżance, ochota na małe co nieco. Obejrzenie filmu, który nas rozbawi, przepędzi smutne myśli. Spotkanie z przyjaciółką czy przyjacielem, telefon do babci lub odwiedziny z których z pewnością się ucieszy. Nie marnujmy naszego życia na trwanie w nieprzyjaźni, obojętności i nienawiści. Czasami jest trudno wybaczyć i puścić w nie pamięć wyrządzone krzywdy, ale winowajca ich już nie pamięta a my ciągle nimi żyjemy i tracimy to co najlepsze spotkać nas jeszcze może. Czego sobie i innym życzę. Głowa do góry :)

1
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Zoja
Użytkownik - Zoja

O sobie samym:    
Ostatnio widziany: 2024-11-27 08:41:43