"O wolności"

Autor: AnnBullfinch
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

sowania jego muzyką. Niektórzy kojarzą sobie wolność z wolnością finansową. I osobiście uważam tę wolność za najważniejszą, gdyż ciągnie ona za sobą i wiąże się na stałe z pozostałymi wolnościami. Posiadając ją można uwolnić się od ciągłego niezadowolenia i ucisku w sferze pieniędzy. Dzięki tej wstępnej wolności nie boimy się swobodnie podejmować ryzyka. Mając ją możemy kolejno zyskać wolność czasu, gdy zaczynamy czuć się swobodnie i wygodnie. Po niej automatycznie pojawia się wolność relacji, kiedy to zaczynamy jak nigdy korzystać z darów życia takich jak miłość do naszych najbliższych i czas, by jej doświadczać. I w tym momencie pojmujemy jak warto było wysilić się by uzyskać wolność finansową, która doprowadziła nas do pogłębienia wzajemnych związków z resztą otoczenia – któż o tym nie marzy. Ludzie tak często narzekają, że nie mają na nic czasu. Potem następuje wolność duchowa i realizacja własnego geniuszu. Teraz, gdy mamy perspektywę i możemy spojrzeć na to wszystko z góry, potrafimy powiedzieć ile warta jest ta wolność.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
AnnBullfinch
Użytkownik - AnnBullfinch

O sobie samym: Patrzę na ten świat z nadzieją że to parodia. Mimo to jakoś brakuje mi obaw. Dzięki mojej wierze we własną nieprzeciętność i bezbolesność prawdy żyję jak człowiek najlepiej żyć potrafi. Co z tego, że ludzie już dawno wyginęli, a ja pozostałam sama pośród bezuczuciowych i tępych ich sobowtórów…
Ostatnio widziany: 2008-01-22 08:41:26