Moralność współczesna, czyli w 80 dni dookoła nagiej d…
Człowiek nie może żyć w świecie pozbawionym ludzkich wartości, zasad, moralności i seksualności ukrytej lekkim obłokiem intymności... Sex to miłości a miłość to dwoje ludzi nie trójkąt, czworokąt czy zdradliwy układ poszukujący biseksualnych przygód na boku...
Zastanówmy się nad sobą i nad światem spójrzmy na radość normalnego życia i wartości, które warto wykopać z cmentarza!!! Czas powrócić do korzeni własnej świadomości i własnych pragnień nie tych kupionych wraz z gazetą czy wpojonych podczas telewizyjnego show, ale tych, które są w nas.
Każdy z nas pragnie domu, rodzinnego ciepła i miłości,…Aby to osiągnąć wystarczy przestać słuchać znajomych wyciągających nas po pracy na kolejna alkoholową imprezę, szefów mówiących o karierze i kasie.
Należy przestać kupować kolejne gazety, które mówią nam jak mamy żyć w zgodzie z fałszywą modą (tak jak robią to pseudo gwiazdy). A w szczególności spójrzmy w oczy ukochanym osobom a nie w okienko telewizora, który lansuje wszystko oprócz wartości, rodziny czy miłość…Telewizja pokazuje nam, że nienormalność jest cool, trendy a normalność umarłą i nie ma prawa bytu,…Ale to kłamstwo szyte grubymi nićmi…
Miłość, miłość fizyczna (nie seks), wartości, rodzina, moralność nie musi opierać się na kasie i władzy…Nie jesteśmy przedmiotami systemu i niewolnikami zachowań, które się nam wpaja poprzez media i złe wzorce moralne, jakimi są osoby celebrytów…
Normalne życie tak jak i normalni ludzie jeszcze istnieją i warto go i ich szukać w nas samych i dookoła siebie…
tekst i grafika: Wojciech dydymus Dydymski