Kryptonim Wisła: jądrowy Armagedon
Bomby atomowe mogły być zrzucane z wysokości 4, 5 kilometra przy odchyleniu samolotu do 110 stopni. Fala uderzeniowa dogoniłaby samolot po 30 kilometrach lotu…Unicestwiając pilotów… (na szkoleniach wpajano pilotom małą szkodliwość promieniowania fali uderzeniowej!)
Pilotów i żołnierzy uczono jak działać automatycznie nawet w przypadku silnego napromieniowania mieli oni wykonywać dalej swoje zadania,…Co ciekawe załogi czołgów były teoretycznie całkowicie bezpieczne przed promieniowaniem dzięki sprytnej konstrukcji pancerza… Nie zmienia to jednak faktu, iż w momencie wyjścia z czołgu każdy z nich umarłby na tej radioaktywnej pustyni…
Hasłem otwierającym konflikt nuklearny miał być komunikat: „Wisła 778”
Wywiad Amerykański i CIA wiedział o rozmieszczeniu głowic atomowych i przenoszących je samolotów już w latach 70-tych … Wojsko Polskie służyło imperialnym zapędom Związku Radzieckiego a teraz służy takiemu samemu systemowi zbudowanemu przez EU i USA. Rząd Polski stanął po drugiej stronie tego fikcyjnego frontu, który ma tylko jeden cel: podporządkowanie sobie ludzi za pomocą manipulacji, terroru i strachu, który wpaja się nam pokazując wszędzie nieistniejących wrogów…
Zmienił się układ sił i kolor flag na głowicach nuklearnych, ale Polska jest nadal pionkiem na szachownicy przeznaczonym do zniszczenia przez globalnych graczy i rząd cieni prowadzony przez bankierów i finansistów... To oni rozpoczęli I i II Wojnę Światową, Wojnę Wietnamską i wszystkie inne konflikty ostatnich stu lat… Pieniądze tych samych ludzi finansują obie strony konfliktu, aby zawsze zwycięstwo leżało po ich stronie!!!
Polska i Polacy nie są pionkami i czas powiedzieć dość…
Nieważne, po której stronie konfliktu staniemy zawsze będziemy stroną przegraną!
Czas wyjść z militarnych układów, które nie gwarantują nam jakiegokolwiek bezpieczeństwa poza złudną siłą obietnic Państw, które zniszczą nas w pierwszej fazie jakiekolwiek konfliktu na linii wschód- zachód…
Wojciech dydymus Dydymski
Wiecej: http://www.eioba.pl/a132074/kryptonim_wis_a_j_drowy_armagedon#ixzz0ykcf9b2O