Jak to Nadludzie napluli Polsce w twarz
(ale to wasze wybory!- na inne widać was nie stać- tanie igrzyska polegające na sprzedaży wyborców (niewolników) są lepszą rozrywką dla Panów jak i oszalałego tłumu)
Wyhodowanie takiego stada marionetek politycznych jest sprawą odpowiedniego doboru Gombrowiczowych gęb na pierwszych miejscach list wyborczych...
Odgórnie, kolektywnie, ustala się, kogo naród już wybrał…a wszystko to zostanie ustalone przed wyborami … Gdzie podziała się mądrość narodu Polskiego?! Rozsądek?!
Każda gębą za pomocą kiełbasy wyborczej, obietnic i nagonki na kolegów z pseudo opozycji wzmacnia swoją pozycje za pomocą zmanipulowanych mediów i badań opinii publicznej...
Oto wielka polityka kukiełek sterowanych przez obcych koalicjantów...
Czym się tu zachwycać prywatyzacją, uległością wobec Żydów (wywłaszczenie, podatek koszerny, reperacje za kłamstwo historyczne?!), wobec Unii Europejskiej, USA czy Rosji...
Tak postępują i postępowały „rządy zależne” kolonii wielkich mocarstwa ...!
Manipulacja zamienia nasze talerze i szpitale w pola bitew gdzie za pomocą chemii kształtuje się ludzkie umysły od kołyski aż po grób...
Polski rząd nie jest moim rządem a ta Polska nie jest moją wymarzoną Polską tylko kolonią karną rządzoną przez zaplutych globalistów i syjonistów o zmienionych w 1945 roku nazwiskach, którzy kupili sobie władze przy okazji dzielenia tortu na „okrągłym stole”.
Czuje się, tak jakby Wałęsa, Tusk, Kaczyńscy, syjoniści, masoni i inne postacie Gombrowiczowskiej farsy napluli mi i całemu narodowi w twarz…
Rząd ma w d... wolność słowa, opinie niezależnej opozycji, wolnej prasy…
Rząd olewa emerytów, rencistów, kibiców, niewolników marketów, pracowników sprzedanych fabryk, podatników i Polską przyszłość…
Polska to fabryka niewolników, obóz koncentracyjny obojętnych na swój los istot nierozumiejących potrzeby zmian na samej górze, bowiem parafrazując słowa zapisane w Biblii: jak i w górze …tak i na dole.
Warto też przypomnieć sobie słowa wypowiedziane w „Weselu” Wyspiańskiego:
Miałeś, chamie, złoty róg,
miałeś, chamie, czapkę z piór:
czapki wicher niesie,
róg huka po lesie,
ostał ci się ino sznur,
ostał ci się ino sznur.
Polacy idźcie na wybory, idźcie i głosuje na partie spoza sejmu to ostatnia deska ratunku dla zniszczonej i sprzedanej Polski…
Wojciech dydymus Dydymski
Wiecej: http://www.eioba.pl/a/36iv/jak-to-nadludzie-napluli-polsce-w-twarz#ixzz1MyVLPLmz