Iskierka nadziei na krwawym tle

Autor: Dizzy
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Nie myśląc dłużej, przytuliła delikatnie kotka do siebie, przechodząc przez pasy. Przysunęła usta do jego oklapniętego uszka.

- Oboje skrywamy tajemnice, wiesz? Czuję wyraźnie twój strach i zagubienie, szybko bijące kocie serce...

- szepnęła. - Pewnie wiesz, że cierpienie i przeszłość przygniatają mnie swym ciężarem. Zostań moim przyjacielem. Obierzemy wspólną ścieżkę i razem nią przechadzać się będziemy. Ja i ty - Lisa i kot. Zgadzasz się?

Czarna kuleczka zamruczała radośnie, wtulając się w nią. Płaszcz może i był zimny, ale jakże przyjemna była świadomość, że nie jest już sam, porzucony w tym niebezpiecznym świecie...

To zabawne, jak małe, na pozór nieistotne wydarzenie potrafi odmienić nasze życie i nadać mu nowych, weselszych barw. „Zbawicielem” bohaterki okazała się mała, czarna kulka, która pomogła jej w jakiś sposób odnaleźć się w życiu bez bliźniaczej siostry. Brzmi naiwnie, co? Ale to prawda, choć nie daję Wam gwarancji, że moja wyimaginowana postać przestała mścić się i mordować.

Jestem pewna, że i Was taka czterolistna koniczyna spotkała. Mogła to być wyciągnięta ręka osoby, którą o to nie podejrzewaliście, przypadkowa znajomość zawarta w tramwaju - wszystko. Nawet miejsca czy przedmioty, do których czujecie dziwny sentyment.

Wszystko ma ukryty sens - wystarczy go odszukać.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Dizzy
Użytkownik - Dizzy

O sobie samym: Uparta, niezdarna marzycielka optymistycznie patrząca na świat. Wesoły mol książkowy z zapałem pochłaniający papierowe strony. Fanka anime, mangi i gotyku, kochająca nad życie koty. Skromna pisarka, mała artystka wierząca w iskierkę dobra w każdym człowieku. Cała ja.
Ostatnio widziany: 2022-06-04 12:44:05