Ewolucja mózgu wg. dydymusa
Mała ciekawostką jest fakt, iż najskuteczniejszymi lekami nie są te produkowane jako cuda współczesnej medycyny biochemicznej, a te oparte na oryginalnych składach zielarskich sprzed setek lat. Stare księgi i ustne podania szamanów stają się podstawa dzisiejszej medycyny, która wypiera chemię...
Pamiętajmy, że nic, co sztuczne, choćby wytworzone w najlepszych laboratoriach nie jest w stanie funkcjonować w zgodzie z ludzkim ciałem, a tym bardziej z energią duszy ...
Zasadniczym i bardzo ważnym założeniem, jakie stawia Neotyka jest:”Świadomość Ogólna”. Teoria ta w sposób pewny wyjaśnia możliwość wpływania ludzi na konkretne wydarzenia, co ciekawe, czym więcej myślących o tym samym ludzi tym większy ma to wpływ na powodzenia całości zadania. Stąd też założenie, iż Bóg jest świadomością ogólną. Suma wszystkich istniejących organizmów daje obraz Boga prawdziwego.
Mityczne księgi mówią o zjednoczeniu ludzi na poziomie cząsteczkowym, dzięki wspólnemu myśleniu, ludzkość będzie mogła przełamać ewolucje ziemi i wstąpić na wyższy poziom rozwoju i zrozumienia wszechświata oraz rządzących nim praw. Wynika z tego również, że mityczne modlitwy odnoszące się do każdej części naszego ciała, aby te żyły w harmonii mają naukową podstawę. Harmonia zaczyna się od nas samych, przeradzając się w harmonie społeczeństwa i stopniowo harmonia rozrasta się jak piramida obejmując wszystko, co spotka na swej drodze.
Człowiek tak jak wszystko we wszechświecie żyje cyklami wszystko podporządkowane jest kolejnym cyklom, jeśli nie uda się czegoś osiągnąć w jednym cyklu, cykl powtarzany jest do momentu aż uda się zrealizować wszystkie jego cele.
Zauważono także, iż słowa „ i stworzył Bóg na podobieństwo swoje.” zawarte w różnych świętych księgach i proroctwach, odnosi się wprost do człowieka i do jego wyborów życiowych w doborze partnera życiowego wybieramy całkowite podobieństwo odzwierciedlenie samych siebie. Co ułatwia asymilacje dwojga organizmów w wspólna całość – tao, harmonię, jedność.
c d n
Wojciech dydymus Dydymski