Burza strachu

Autor: avelina
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ę.
W jednym z migoczących przebłysków zobaczyła tuż przed swoją twarzą okropne oblicze czegoś, co kiedyś musiało być człowiekiem a teraz było tylko czymś na jego kształt. Czarne oczodoły świeciły pustką a jama gębowa nienaturalnie szeroko się rozwarła.
Otwarła usta by krzyknąć… Lecz nic z nich się nie wydobyło, nie zdążyła.

Burza nagle ucichła a czarne chmury rozwiał silny wiatr.

Nastał ranek.

Do pokoiku Tuli wszedł ojciec by ją obudzić do szkoły. Jednak z przerażeniem stwierdził, że pokój jej był pusty a na poduszce leżał tylko krzyżyk do góry nogami…

W wiadomościach jednak podano o dziwnych anomaliach, w których zaginęły dzieci. Okazało się, jak informował dziennik, że żaden z dorosłych nie zanotował burzy jednak zarejestrowały to kamery i inne aparatury. Najdziwniejsze było jednak to, co zanotowały kamery miejskie. Stacja telewizyjna postanowiła to puścić, więc wszyscy widzowie mogli zobaczyć jak powykrzywiane sylwetki przerażających istot prowadzą tysiące dzieci i nagle znikają wraz z ostatnim przebłyskiem burzy…

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
avelina
Użytkownik - avelina

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2009-05-28 13:20:09