Anty Bohater na Wawelu cz.2
Organizacje tego typu nigdy nie będą lojalne wobec państwa na terenie, którego działają stając się wewnętrznym zagrożeniem prawa i polityki wewnętrznej!
Obecnie w Europie działa jeden dystrykt B’nai B’rith Europa z siedzibą w Brukseli, który powstał z połączenia w 1999 roku dystryktu XV – Wielka Brytania i Irlandia oraz dystrykt XIX – kontynent europejski. Było to spowodowane możliwością odgrywania poważniejszej roli w ramach Unii Europejskiej, przy której jest oficjalnie afiliowana.
"Znajdujemy się na pograniczu globalnej przemiany. Wszystko, czego potrzebujemy, to odpowiedni kryzys, a narody zaakceptują nowy światowy porządek"
David Rockefeller
Schemat Organizacji NWO (Nowy Porządek Świata – Państwo Globalne) – niekompletny.
- Senhedrin (Mistrzowie Syjonu 12+1 rabini, talmudyści,tajny rząd Izraela – z pośród którego wyłoniła się idea państwa globalnego tworzonego w oparciu o prawo żydowskie.)
- Finansiści,Korporacje, Politycy ( m.in. Rockefellerowie, Rothschildowie, Turner, Bush, Gates, Clinton, Brzeziński…)
- Klub Bilderberga
- Komisja Trójstronna
- Bank Światowy
- Unia Europejska, FED, ONZ
- W przyszłości Unia Obu Ameryk
- Masoneria – organizacja wywiadowcza mająca na celu werbunek naiwnych gojów za pomocą, których pozyskiwane są cenne informacje polityczne i gospodarcze.
- Iluminaci (CERN, NASA, Pentagon…) – organizacja pozyskująca nowe technologie, skupiająca organizacje naukowe i militarne. Oświecenie oznacza tutaj aspekt czysto technologiczny, za pomocą, którego można terroryzować i kontrolować międzynarodową nacje… (tak jak w przypadku Masonerii i Exitusian… tylko nazwa łączy ich z tradycją wolnomularstwa, templariuszy…)
- Exitusianie – organizacja mająca na celu destrukcje wewnętrzną państw poprzez rewolucje, wojny, działania bazującego na dualnej relacji i podburzaniu kilku stron konfliktu jednocześnie w celu osiągnięcia własnych korzyści … (Upadek Napoleona, rewolucje, holokaust, dojście do władzy i upadek Stalina, Hitlera… I, II wojna światowa …11 września, obecnie Libia, Egipt…) – tajna organizacja opisywana niekiedy jako chrześcijańska …
- Różokrzyżowcy