Homer, Iliada

Ocena: 0 (0 głosów)
Alessandro Baricco (1958, Turyn) jest autorem i reżyserem sztuk teatralnych, krytykiem literackim i muzycznym, ale przede wszystkim światowej sławy powieściopisarzem. Książka "Homer, Iliada" ukazała się we Włoszech jesienią 2004 roku. Autor ponownie zaskakuje czytelników tym razem opowiada "Iliadę" Homera. "Niekiedy śni mi się proch, broń, bogactwa i młodzi bohaterowie. Zawsze w tym samym miejscu, na brzegu morza. W zapachu krwi i mężczyzn. Ja tam mieszkam, a król wszystkich królów marnuje swoje życie i swoich ludzi dla mnie: dla mojej urody i wdzięku. Kiedy się budzę, jest przy mnie ojciec. Gładzi mnie i mówi, już po wszystkim, moja córko. Śpij. Już po wszystkim." (Fragment książki).

Informacje dodatkowe o Homer, Iliada:

Wydawnictwo: Czytelnik
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-07-03042-0
Liczba stron: 152

więcej

Kup książkę Homer, Iliada

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Homer, Iliada - opinie o książce

Avatar użytkownika - malaczarna
malaczarna
Przeczytane:2010-12-23, Przeczytałam,
Inne książki autora
Novecento
Alessandro Baricco0
Okładka ksiązki - Novecento

Historia Novecenta, fikcyjnego pianisty i kompozytora o niebywałym talencie, który oficjalnie nie istniał dla świata i który całe swoje życie spędził na...

Panna młoda
Alessandro Baricco0
Okładka ksiązki - Panna młoda

,,Jak nazwać Pannę młodą Alessandra Baricco? Może surrealistyczną apologią? Filozoficzno-libertyńską relacją? Kapryśną i jednocześnie odważną historią...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy