Nie mogłem uwierzyć własnym oczom" - wspomina. Postęp był zdeterminowany nie przez zdolności czy cechy wrodzone, ale przez małą, potężną myśl, którą dzieci wykreowały jeszcze przed podjęciem lekcji. Różnice były oszałamiające. Przy tej samej ilości ćwiczeń, dzieci zdecydowane zaangażować się długoterminowo osiągały o 400% lepsze wyniki od tych, które planowały krotką karierę muzyczną. (...) Gdy głębokie zaangażowanie wiązało się z dużą ilością ćwiczeń, wyniki szybowały w górę.
Nie mogłem uwierzyć własnym oczom" - wspomina. Postęp był zdeterminowany nie przez zdolności czy cechy wrodzone, ale przez małą, potężną myśl, którą dzieci wykreowały jeszcze przed podjęciem lekcji. Różnice były oszałamiające. Przy tej samej ilości ćwiczeń, dzieci zdecydowane zaangażować się długoterminowo osiągały o 400% lepsze wyniki od tych, które planowały krotką karierę muzyczną. (...) Gdy głębokie zaangażowanie wiązało się z dużą ilością ćwiczeń, wyniki szybowały w górę.