To, co zdołałem przedstawić w tej książce, pozostanie jedynie wprowadzeniem do dalszych dociekań i zachętą do ich podejmowania. Jest to również zachęta dla naszych polskich filozofów religii, którzy nie odważają się debatować nad tego rodzaju trudnymi i kontrowersyjnymi problemami. A szkoda! Można jedynie pozazdrościć, że są w świecie filozofowie religii podejmujący z rozmachem i swobodą ducha krytyczną refleksję nad tradycyjną doktryną piekła i nie stroniący od stawiania śmiałych hipotez (s. 275).
To, co zdołałem przedstawić w tej książce, pozostanie jedynie wprowadzeniem do dalszych dociekań i zachętą do ich podejmowania. Jest to również zachęta dla naszych polskich filozofów religii, którzy nie odważają się debatować nad tego rodzaju trudnymi i kontrowersyjnymi problemami. A szkoda! Można jedynie pozazdrościć, że są w świecie filozofowie religii podejmujący z rozmachem i swobodą ducha krytyczną refleksję nad tradycyjną doktryną piekła i nie stroniący od stawiania śmiałych hipotez (s. 275).