Tupet, kłamstwo i cwaniactwo, czyli amoralność głupców
Coraz mniejsza liczba banalnych wpisów anonimowych klakierów świadczy o tym, że nasz cel jest realizowany...
Ludzie muszą zacząć się identyfikować ze swoim imieniem, nazwiskiem, narodowością, moralnością, zasadami i prawami tak, aby mogli skutecznie walczyć z systemem o swoje naturalne prawa i szacunek...
Celem ukazania społeczeństwu prawdy doprowadzimy do przesłuchań winnych zaistniałego faktu zniszczenia polski z użyciem wariografu...
Kłamstwo i prawda muszą znów powrócić do swoich pierwotnych, prawdziwych znaczeń... Nie można mieć litości dla ludobójców grających swoje role z uśmiechem na twarzy ...
To jest polityczna patologia, demokracja, w której rządzą wybierane przez siebie elity ...
Pragniemy pokazywać ludziom prawdę historyczna za pomocą książek, materiałów źródłowych, które świadczą o zaistniałych kłamstwach i fałszowaniu historii polski i świata ...
Ludzie w obronie systemu popełniają dzisiaj grupowe samobójstwo godząc się na dobrowolny wybór katów, którzy odetną im w odpowiednim momencie głowę...
Aby tak się nie stało narodzie trzeba myśleć, pytać, czytać zapoznawać się z alternatywną, prawdziwą historią...
Ona nie jest ukryta dla tych, którzy chcą ja poznać !
Chcemy stworzyć Państwo oparte na ludziach prawdziwych niezwiązanych z ustrojem, polityką czy kościołem!!! Ludzie, których mamy na myśli oddali całe swoje dotychczasowe życie prawdzie i nauce - stawiamy na profesorów o czystych rękach, wolnych i nieokiełznanych przez system procesach myślowych...
Wojciech dydymus Dydymski
Liga Świata
Wiecej: http://www.eioba.pl/a/35ne/tupet-klamstwo-i-cwaniactwo-czyli-amoralnosc-glupcow#ixzz1LZB2ZzcJ