Księga Rodzaju 3,15

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Jej potomstwem jest Henoch, który chodził z Bogiem (Rdz.5,24) Jest wzorem dla każdego z nas, bo nie negował rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga, nie negował rzeczywistych faktów i nie manipulował rzeczywistymi faktami. Jej potomstwem jest Noe wzór dla każdego z nas w ocaleniu życia swojego i rodziny, bo był mężem sprawiedliwym, i nie negował, i nie manipulował rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga. Nieskazitelny, bo w systemie duchowo-informacyjnym, nie potęgował falowych zakłóceń, negowaniem i manipulacją rzeczywistymi faktami (Rdz.4,24). Tylko Noe chodził z Bogiem w śród swojego pokolenia i wszystkich ludzi żyjących w czasach Noego (Rdz.6,9),którzy nie chodzili z Bogiem. Dlatego zginęli w wodach potopu, czyli ponieśli śmiertelne konsekwencje. Analogicznie do współczesnych ludzi, którzy nie chodzą z Bogiem. Na pewno poniosą śmiertelne konsekwencje.

Jej potomstwem jest Abraham, do którego rzekł Pan - Wszechmogący : Wyjdź z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca swego do ziemi, którą ci wskażę. (Rdz.12,1-2) Abraham dla każdego z nas jest błogosławionym wzorem wyjścia przez wiarę i obietnicę, czyli wzorem wyjścia wypełniającego wolę Wszechmogącego, przez które ustanowione zostało przymierze ze Wszechmogącym przez budowanie tam, czyli w ziemi obiecanej - Izrael Panu-Wszechmogącemu ołtarza i wzywanie imienia Pana, czyli Wszech-mogącego (Rdz.12,7-8) Apel do każdego z nas o wyjście z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca swego, którzy mają swoją wiarę i swoją religię. Do ziemi, którą ci wskażę, bo wiara i religia zachodu-Betelu i wschodu - Ai, nie jest według wskazań Pana-Wszechmogącego(Rdz.12,8), bo przez Abrahama błogosławiony wzór wyjścia, każdego z nas ustanowione jest przymierze z Wszechmogącym (Rdz.12,3; 18,18) Chodzenia z Bogiem jak Henoch, który jest wzorem nieśmiertelności dla każdego z nas i Noe, który chodził z Bogiem jest wzorem dla każdego z nas uratowania życia swego i rodziny (Rdz.5, 24 ; 6,9).

Ono, czyli potomstwo Abrahama, w którym ma udział każdy z nas w Jezusie Zbawicielu (Jan 3,17) w najdoskonalszym wzorze człowieka. Wypełnianiu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga (Jan 19,28) Nie potęgując falowych zakłóceń w oddziaływaniach wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją. Zdepcze ci głowę, czyli zakryje źródło negacji i manipulacji rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga, a ty Jezusa Zbawiciela najdoskonalszy wzór człowieka za wypełnianie rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. Nie potęgując falowych zakłóceń, przez twoje medium człowieka " Kaina " ukąsisz je w pietę, czyli zadasz ból, cierpienie i śmierć Jezusowi Zbawicielowi, którego krew-nośnik informacji najdoskonalszego wzoru człowieka. Zakryje obraz holograficzny w całym uniwersum człowieka- źródło zakłóceń zjedzonym owocem banana bez nasienia. Nie dla

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-11-02 16:04:31