Dlaczego ludzie nie mogą stać się Bogami i Super Bohaterami
Oto przyszłość i wolność, jaką wybieracie już dziś… I wiecie, co?! Sami skażaliśmy siebie na taki los, bo lepiej żyć bezmyślnie niż szukać spokoju w swojej duszy... Tworzymy cywilizacje, kolosa na glinianych nogach, który obraca się dookoła pieniędzy i władzy, walki o pieniądz i władze, walczymy o przetrwanie zamiast żyć i cieszyć się słońcem, życiem w jak najprostszej formie bez władzy pieniędzy i religi... Bez zazdrości, bez pogoni za pieniędzmi i władzą… Jeszcze możemy być super bohaterami dla świata i naszych dzieci...
Wszystko, co stworzył bóg na swe podobieństwo jest doskonałe, wszystko, co stworzył człowiek na swe podobieństwo po chwili obraca się przeciwko niemu i chce go zabić,…Więc cóż z nas za bogowie jesteśmy zwykłymi demonami śmierci i podróbka doskonałości, tandetą i erzacem, szczególnie Ci, którzy zowią się oświeconymi Iluminatami i tworzą świat na podobieństwo piekła gdzie tylko garstka stojąca na piedestale patrzy na swój diabelski eden bez przyszłości... ( Następny artykuł Apokalipsa wg. dydymusa ukarze nazwiska Iluminatów i przykłady ich gier, wystarczy tutaj tylko zacytować Pana Rockefellera:kolejnym celem jest oznakowanie (napiętnowanie chipem) całej ludzkości…)
Średnio inteligentny człowiek wyjęty z kontekstu swojego nie naturalnego świata i pozostawiony sam sobie z idealną przyrodą nie rozpozna nawet 5% niebezpieczeństw, które rozpoznają zwierzęta na długo zanim one się wydarzą... Jak bóg, za którego uważa się człowiek może być mniej rozgarnięty od świni czy robaka?!
Człowiek to karykatura Boga umiejąca myśleć tylko o zagładzie, krwi i władzy, którą zdobywa rekompensując sobie głupotę i brak wykształconej duszy, którą posiadają istoty będące według niego niżej w hierarchii, takie jak drzewa, zwierzęta czy rośliny…
Człowieku ty tani super bohaterze, spójrz w lustro, cały wszechświat się z ciebie śmieje a ty tylko tupiesz ze złości i pałasz chęcią niszczenia, ale rzeczy wiekuistych nie zniszczysz doprowadzisz tylko do kresu własnej drogi…
Człowiek nie jest inteligentną istotą, bo żadna rasa nie niszczy swoich zasobów naturalnych i żywności nie jest powodem załamania równowagi biosystemu oraz obniżeniu odporności własnej rasy poprzez modyfikowanie genetyczne ideałów stworzonych przez matkę naturę tylko demony niszczą innych i samych siebie...
Przyroda umie wygrać z człowiekiem cierpliwością i naginaniem do jego potrzeb tak długo aż on sam nie umrze, bowiem człowiek to powtarzających się epizod wszechświata... Człowiek nie powinien wchodzić na szczyty świata, aby budować swoje ego powinien pokłonić się potędze, która może, ale nie chce go zniszczyć. Człowieku wróć do korzeni egzystencji i szczęścia więcej nie trzeba, aby odnaleźć dusze wszechświata...
Tekst i grafika: Wojciech dydymus Dydymski