Członkowie Zarządu
„Skończyła właśnie spotkanie, Ona jedna plus grono siedmiu mężczyzn - trzech potencjalnych kandydatów do współpracy z firmą oraz czterech gniewnych Członków Zarządu.
Członkowie Zarządu...powinno brzmieć dumnie...
Ile z tych członków żyje zgodnie z potencjałem w nich drzemiącym?
Na czterech z nich - dwóch z nich jest po rozwodzie.
Żaden nie przekroczył 45 lat.
Najmłodszy ma zaledwie 39, najstarszy 44.
Czy ich marzenia erotyczne kończą się na samotnej realizacji?
Dwóch z nich ma żony - właśnie ci są nieatrakcyjni.
Dwóch nastepnych, rozwiedzionych jest sprawna fizycznie w znacznie większym stopniu.
Kreują, zarządzają, delegują, partycypują, deprecjonują, negocjują i stawiają zadania.
Dziś zamiast ich słuchać, co parę minut myślała o ich niespełnionych pragnieniach.
Jedyna kobieta w męskim świecie.
Trudno jest skupić się na meritum.
Nieodblokowane energię, potencjał uśpiony bywa powodem naszego zagubienia.
Czasami życie stawia nas przed wyborem gorszego zła.
Między spełnieniem fizycznym w ramionach zajętego, szukającego tylko zabawy, wejście w sportowy układ, dla fanu czy życie mniszki, najpierw okupowanej przez chętnych a potem wyśmianej, że szuka miłości w świecie bez miłości?
Który wybór jest jedynie słuszny?
Nie odjeżdża z żadnym z nich. Bmw, bentley, itd. Ona zatapia się w świat książek, filmów, dźwięków.
Kiedyś postawiła na miłość.
Hm..tak…
Teraz najbardziej wierzy w przyjaźń. Bardzo zyskała w jej ocenie.
To najcenniejsza relacja, uczucie, związek.
Nadal nie znała odpowiedzi na pytanie - czy przyjaźń wyklucza pożądanie?
Dzikuska, nie-członek, obserwator męskich potencjałów.
Ps. Spojrzała w czasie prezentacji na postać Prezesa Generalnego. Bezwiednie jej wzrok powędrował w pewne miejsce.
Czy można mieć erekcję z przyczyn intelektualnych? Może siedziała zbyt blisko i perspektywa jej się zniekształciła?"