Czas

Autor: alex
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

                                                 * * *  

 

  Wiesz, że jesteś dla mnie siostrą, której nigdy nie miałam? Jesteś przy mnie zawsze wtedy, kiedy tego potrzebuje. Mówiłam Ci już to? Powtórzyć nie zaszkodzi. Cieszę się, że mam, komu się powtarzać. Hmm..fajnie było wczoraj, prawda? Muzyka poruszała, miało się wrażenie, że same niebiosa przyłączyły się do gry. Tak, pamiętam go.. Przestań, nie patrzył się ciągle. Zauważyłabym. Aż tak to było widać? Piękny.

                                                 * * *

  Okna rzeczywistości- nie chcę ich otworzyć. Nie chcę Cię znowu zobaczyć, cicha Pustko.. Pan. Możesz przeszukać moje więzienie, ale nic tam już nie znajdziesz, bo wszystko, co mogło oddychać, dawno przestało.

  Nie czuję już nic, nawet bólu. Mój cień schował się i już nigdy nie wyjdzie na światło dzienne.

                                                  * * *

 

  „Na drodze życia jest przystanek, na którym każdy musi kiedyś wysiąść. Od nas zależy czy to będzie ten właściwy." Autor nieznany.

 

  Wysiadłam, a spokój otulił mnie swym ciepłym, białym oddechem. Ta błogość. Dobro, które przesiąka każdą komórkę. Widzę Cię. Czy to sen? Nie. Jesteś tu. Zawsze byłeś, choć nie zawsze to czułam. Chciałabym przeprosić..za co? Za to, kim byłam, a kim nie byłam. Moja słabość nie jest dobrym wytłumaczeniem, ale co innego mogę powiedzieć? Przemyśleć wszystko? Tak, chciałbym, ale nie wiem, czy ma czas. Mam? Dużo? Pomożesz mi? Sama nie dam rady. Dziękuję.

  Opowiedz mi o sobie. Jestem bardzo ciekawa.

 

 

 

 

 

 

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
alex
Użytkownik - alex

O sobie samym: "Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to, co już masz w sobie"
Ostatnio widziany: 2015-08-12 16:07:39