To właśnie uległo zatraceniu, więź społeczna utraciła moc tworzenia złudzeń, upadła w otchłań podaży i popytu, podobnie jak praca, która, pełniąc niegdyś funkcję siły przeciwstawnej wobec kapitału, osiągnęła obecnie status zwyczajnego zatrudnienia, czyli dobra (możliwie rzadkiego) i usługi takiej samej jak inne. Można zatem reklamować pracę, radość ze znalezienia pracy, tak samo jak można reklamować więzi społeczne. Prawdziwa reklama dotyczy dzisiaj projektowania społeczeństwa, promowania tego, co społeczne pod wszelkimi posta
To właśnie uległo zatraceniu, więź społeczna utraciła moc tworzenia złudzeń, upadła w otchłań podaży i popytu, podobnie jak praca, która, pełniąc niegdyś funkcję siły przeciwstawnej wobec kapitału, osiągnęła obecnie status zwyczajnego zatrudnienia, czyli dobra (możliwie rzadkiego) i usługi takiej samej jak inne. Można zatem reklamować pracę, radość ze znalezienia pracy, tak samo jak można reklamować więzi społeczne. Prawdziwa reklama dotyczy dzisiaj projektowania społeczeństwa, promowania tego, co społeczne pod wszelkimi posta