PLiD - nowy dowód osobisty, nie do końca legalny !
Polaku żądaj referendum w sprawie wprowadzenia nowego dowodu osobistego (iD), który pozbawi nas wolności obywatelskiej. Taka sytuacja ma już miejsce w USA, Hiszpani i Grecji… iD oraz INDECT to łamanie praw obywatelskich!
Społeczeństwo zbyt mało interesuje się historią i rzeczywistością, aby zrozumieć to, co się dzieje wokół niej… Obojętność i dążenie do własnego celu kosztem innych, pragnienie posiadania i siła technologii imituje nasza wiedzę i kontakty między ludzkie zamykając nas w fabrykach grupowego obłędu...
Każda reakcja, wypowiedź, myśl … odmienna od schematu myślenia grupy traktowana jest jako wariactwo i teoria spiskowa – w której żyjemy dzień po dniu...
Zamykamy się na prawdę, na indywidualność bytu… pragnąc posiadać to, co jest wpajane jako potrzebne do życia: pieniądz (bez wartości, żadna waluta świata nie ma obecnie pokrycia w złocie), praca (bez wymiernych zysków – poza egzystencją na granicy życia i śmierci), technologia (uzależnienie od tego, co wczoraj nie było nam potrzebne), nałóg i popęd...
Tylko otwarte oczy widzą, że to manipulacja wynikająca z chęci przejęcia kontroli nad grupami sfrustrowanych, walczących o byt ludzi...
Kilka miesięcy temu ostrzegałem polaków przed nowym dokumentem tożsamości – jako zagrożeniem wolności obywatelskiej.
Opinii było wiele w tym wiele całkowicie negatywnych, bowiem wielu jeszcze obywateli naszego państwa wierzy w uczciwość państwa i unii europejskiej…
Postęp technologiczny nie musi oznaczać kontroli państwa nad obywatelem …
Bowiem to obywatel (wyborca) jest zobowiązany kontrolować poczynania władzy…
W każdym aspekcie życia społecznego i politycznego…
W dniu dzisiejszym Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (reprezentowany przez: Pana Wojciecha Wiewiórowskiego) zakwestionował legalność nowego dowodu osobistego, co prawda jest to półśrodek opóźniający wydanie nowego dowodu tożsamości o kilka miesięcy…Mimo wszystko te kilka miesięcy może da nam czas na otwarcie publicznej debaty jak również na ostry społeczny proces przeciwko oznaczaniu obywateli …
Nie czuje się kotem, psem a tym bardziej osobnikiem stadnym, którego można oznakować i kontrolować…
Wojciech Wiewiórowski :…to może być zestaw danych do profilowania obywateli i na to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych będzie zwracał szczególną uwagę. Nowe dowody osobiste będą częścią szerszego projektu, realizowanego przez MSWiA, zwanego PL ID, czyli identyfikacji obywatela w systemach teleinformatycznych
Wprowadzenie tegoż dokumentu łączy się bezpośrednio z wprowadzeniem systemu INDECT za pomocą, którego zamierza się kontrolować całą populację Unii Europejskiej - poprzez permanentną inwigilację zachowań, słów… i myśli…
Nie dajmy się podporządkować grupie oszołomów marzących o państwie globalnym opartym na kontroli i terrorze społecznym! Miejmy odwagę powiedzieć nie, nie bądźmy elementem gry toczącej się na naszych oczach… Powiedzmy głośno nie dla interwencji w krajach muzułmańskich! To również element zabawy polegającej na walce z wiatrakami - tworzonymi przez USA i EU… Nowe iD mają nas strzec przez terroryzmem, którego twórcami są sami wprowadzający!
Po wielu negatywnych informacjach dotyczących dokumentów typu ID płynących z USA i Hiszpani, zawrzało również w ostatnich dniach na terenie Grecji.
Od kilku dni trwają tam protesty i marsze (grekokatolików) przeciwko wprowadzeniu nowego dowodu tożsamości (iD)
Upolitycznienie mediów, cenzura oraz manipulacja wpływają na przepływ informacji państwo – obywatel… Informacje o zakwestionowaniu legalności dowodu osobistego podała tylko radiowa trójka (w jednym wydaniu wiadomości porannych!)…