"O MIŁOŚCI ROZPRAWA"
Kiedy tak myślę ,że brakuje Mi Miłości ; to zastanawiam się nad celem jej - "wyższości"...
Nie pojmuję zbyt, dlaczego Miłość jest taka - "trudna" ; czasem do przetrwania...
Choć , mówią ,że Miłość to Dar...Co prawda- to prawda ,że -"Miłość jest Darem" i to otrzymanym , Nie do
kupienia...
Ta "Wyższość" Miłości , to nie jakaś - "abstrakcja" , to fakt dokonany...
A jako Dar- "Miłość" jest - "Cudem " na tym Świecie...
I nikt nie zaprzeczy , że : "Miłośc jest Celem Samym w Sobie"...
I nikt też nie zaprzeczy ,że : "Miłość jest Najcenniejszą Formą Oddania Siebie" ; właśnie wtedy gdy - "Kochamy"...
Miłość tak naprawdę , Nie Potrzebuje pieniędzy, rozgłosu ; zbyt dużej pychy...
Miłosne Spotkania Dwóch Ludzi jest jak Nowy Cel do Zdobycia...
I nikt Mi Nie powie, że : "Miłość Szczęścia Nie Daje"; Ona Sama jest "Szczęściem"...
I tak wiele można by mówić...
I mówić wiele trzeba...
My, jako Ludzie - Nie powinniśmy - "uciekać" od Tego, co Piękne i Prawdziwe ; to czym tak naprawdę jest Miłość!
Ileż razy tak zastanawiając się nad Sensem Życia ; "Gubimy" Poczucie Miłości...!
Może warto zadać Sobie pytanie: " Dlaczego jest dzisiaj tyle Przemocy dookoła..?
"Może warto również zapytać się : " Dlaczego dziś Miłość Zeszła na Drugi Plan ...?
"Jest wiele różnych pytań i odpowiedzi!Ale jest też pewne że , Nikt i Nic nie jest takie Silne , żeby Całkowicie
Zniszczyć Miłość!!!
Prawdą jest również, że - "Nic i Nikt" Jej Nie Zastąpi...
Ale kiedy tak patrzymy na Ludzi Żebrzących gdzieś na ulicy lub parku, widzimy ;że -"nie tylko My jesteśmy
Nieszczęśliwi" w Naszym Życiu...
I może to, że - "nie tylko My jesteśmy Nieszczęśliwi" w Naszym Życiu daje nam coś do zrozumienia!!!
No właśnie, "Nieszczęście" jest formą Zniewolenia Naszych Dusz...
"Męczymy się" gdy jesteśmy Nieszczęśliwi...
Dlatego, nie warto jest - "Odrzucać Miłości"...
"Miłość Sama w Sobie" jest po prostu - Czymś Wyjątkowym i Niezaprzeczalnie Nadludzkim, mimo ,że dotyczy
przede wszystkim - " Ludzi"...
"Miłosć jest Stanem Świadomości"- gdy Kochamy Kogoś to Nasze Dusze i Umysły są Jakby " Transcendentalne " i
Nasze Zachowania są Inne Niż Wcześniej, gdy Brakowało Nam Miłości...
Ten "Transcendentalizm" Miłości, to również jakieś Nadludzkie Przemiany , które istnieją w Naszym Życiu...
I można zadać sobie kolejne pytanie: " Czy Miłość nie jest czasem Uzależnieniem...? "...
Według Mnie : " Miłość jest raczej- Oczyszczeniem niż Uzaleznieniem"...
Uzależnienie ma podstawy raczej Negatywne, a Miłość w Sobie Samej jest raczej Optymistyczna...!
NA KONIEC TAKA REFLEKSJA NA TEMAT MIŁOŚCI:" NIE NALEŻY ODRZUCAĆ MIŁOŚCI- GDYŻ JEST CENNIEJSZA NIŻ
WSZYSTKIE INNE UCZUCIA WZIĘTE RAZEM" - DLATEGO ,JEST - "TAKA CENNA"...!!!