Forum

Wątek - Drodzy Bibliofile pomóżcie :)
← powrót

Kto Post
Elanora
Avatar użytkownika - Elanora
2014-10-20 21:01:43

Hej :) Jestem studentką wzornictwa i wynalazczynią przedmiotów, które mają za zadanie umilić nam codzienne czynności. Chciałabym stworzyć unikatowy przedmiot, który pomógłby każdemu bibliofilowi w trakcie czytania ulubionej książki. W tym celu potrzebuje informacji: jakie są Wasze największe problemy wynikające w czasie czynności czytania? Pomóżcie! Tylko z Waszą pomocą uda się stworzyć coś wyjątkowego :)
AlopexLagopus
Avatar użytkownika - AlopexLagopus
2015-04-10 13:48:27

Często zdarza mi się czytać w łóżku, a przy tym bardzo się wiercę. Na wznak wyleżę tylko kilka minut. Wszystko jest dobrze dopóki książka nie jest zbyt gruba albo gdy jestem już mniej więcej w środku. Kiedy zaczynam grubą książkę to mogę leżeć tylko na prawym boczku i opierać ją o 400 nieprzeczytanych stron i odwrotnie. Blisko końca tylko na lewej stronie można swobodnie książkę trzymać, bo inaczej się odgina i rozjeżdża. Taki mam kłopot... Ale w sumie nie wiem czy to taki wielki problem, w końcu nikt mnie nie zmusza czytać na leżąco...
wera_2002
Avatar użytkownika - wera_2002
2015-11-23 15:00:05

Często czytam w nocy, bo w dzień nie mam czasu, trzeba w końcu odrobić lekcje, pouczyć się, posprzątać i pobawić się z bratem. Moim problemem jest zatem odpowiednie oświetlenie. Zazwyczaj pomaga mi komórka i pod kołdrę, z latarki obawiam się trochę korzystać, bo jeszcze mama z drugiego pokoju zobaczy!... Ale to nie jest zbyt dobre rozwiązanie, mam już małą wadę i nie wiem co robić żeby sobie bardziej nie zaszkodzić :P
Reklama
Avatar usuniętego użytkownika
Lusia1987
Avatar użytkownika - Lusia1987
2015-11-26 08:43:50

A moja mama chciałaby położyć książkę na takim statywie jak muzycy mają nuty i żeby jej ktoś kartki przewracał :D
tyska3
Avatar użytkownika - tyska3
2015-12-17 20:01:53