Zaczynając nasze badania, spodziewaliśmy się odkryć, że najlepsze przedsiębiorstwa kładą największy nacisk na koszty albo na technikę, albo na marketing, albo na działanie w niszy. Innymi słowy, spodziewaliśmy się, że w jednych strategie zorientowane będą na jedną rzecz, w innych na inną, lecz nie przypuszczaliśmy, że wystąpi jakaś szczególna tendencja. Okazało się jednak, że jest inaczej. Pomimo wszelkich różnic pomiędzy branżami, odkryliśmy uderzającą cechę wspólną: najlepsze firmy kierują się raczej zasadą przybliżania się d
Zaczynając nasze badania, spodziewaliśmy się odkryć, że najlepsze przedsiębiorstwa kładą największy nacisk na koszty albo na technikę, albo na marketing, albo na działanie w niszy. Innymi słowy, spodziewaliśmy się, że w jednych strategie zorientowane będą na jedną rzecz, w innych na inną, lecz nie przypuszczaliśmy, że wystąpi jakaś szczególna tendencja. Okazało się jednak, że jest inaczej. Pomimo wszelkich różnic pomiędzy branżami, odkryliśmy uderzającą cechę wspólną: najlepsze firmy kierują się raczej zasadą przybliżania się d