Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Z wielką odwagą - jak odwaga bycia wrażliwym zmienia to, jak żyjemy i kochamy, jakimi jesteśmy rodzicami i jak przewodzimy
Z wielką odwagą - jak odwaga bycia wrażliwym zmienia to, jak żyjemy i kochamy, jakimi jesteśmy rodzicami i jak przewodzimy
Brene Brown

Odważ się być wrażliwym! Na podstawie dwunastu lat pionierskich badań nad związkami międzyludzkimi oraz takimi uczuciami, jak wstyd czy empatia Brené Brown obala kulturowy mit, zgodnie z którym...czytaj dalej

Okładka - Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju
Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju
Masaaki Imai

Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu - filozofii ciągłego...czytaj dalej

Okładka - Rozwiążesz każdy problem
Rozwiążesz każdy problem
Roger Dawson

,,Mam tysiące problemów" - słyszymy często zarówno w pracy jak i w codziennych rozmowach ze znajomymi. Ale rozwiązanie jest proste - twierdzi Roger Dawson - bo wszystkie problemy można sprowadzić...czytaj dalej

Okładka - Jak? Gdzie? Kiedy? Everyday English dla Polaków
Jak? Gdzie? Kiedy? Everyday English dla Polaków
Izabella Rodzik-Sambierska

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak po angielsku zaprosić kolegę, a jak szefa na kolację, dziewczynę do kina i na randkę, jak grzecznie o coś poprosić, jak podziękować, przeprosić za coś, jak wyrazić...czytaj dalej

Okładka - 101 mitów o związkach. Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
101 mitów o związkach. Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
Tim Ray

Obalmy popularne mity o związkach doprowadzające nas do szaleństwa. W tej zabawnej, ale też skłaniającej do zastanowienia książce, Tim Ray przedstawia rewolucyjny sposób patrzenia na związki i wyjaśnia, dlaczego...czytaj dalej

Okładka - Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Jonah Berger

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy...czytaj dalej

Okładka - Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Morten Hansen

Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: ,,Dlaczego pewne firmy święcą triumfy...czytaj dalej

Okładka - System bonus-malus  jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
System bonus-malus jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
Barbara Cieślik

Systemy bonus-malus (SBM) są powszechnie stosowane w ubezpieczeniach komunikacyjnych OC i AC do modyfikowania składki wyznaczonej na podstawie cech pojazdu i jego posiadacza. Tworzą je przyjęte przez zakłady...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy