Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Ocena: 0 (0 głosów)

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?

- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?

- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika ,,The New York Times" trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu - blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Informacje dodatkowe o Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2013-10-11
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788377466247
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek - opinie o książce

Inne książki autora
Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie
Jonah Berger0
Okładka ksiązki - Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie

Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na...

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Jonah Berger0
Okładka ksiązki - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy