Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Jonah Berger

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy...czytaj dalej

Okładka - Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Morten Hansen

Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: ,,Dlaczego pewne firmy święcą triumfy...czytaj dalej

Okładka - Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Douglas Hubbard

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych...czytaj dalej

Okładka - System bonus-malus  jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
System bonus-malus jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
Barbara Cieślik

Systemy bonus-malus (SBM) są powszechnie stosowane w ubezpieczeniach komunikacyjnych OC i AC do modyfikowania składki wyznaczonej na podstawie cech pojazdu i jego posiadacza. Tworzą je przyjęte przez zakłady...czytaj dalej

Okładka - Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
praca zbiorowa

Książka przedstawia problem zmienności rynków kapitałowych, surowcowych i pieniężnych w pierwszym dziesięcioleciu  XXI wieku  oraz ich wpływ na determinanty wyceny i  wartość przedsiębiorstw...czytaj dalej

Okładka - OdWażne rozmowy. Rozmowa po rozmowie zmieniaj swoje relacje, pracę, życie.
OdWażne rozmowy. Rozmowa po rozmowie zmieniaj swoje relacje, pracę, życie.
Susan Scott

Odważne rozmowy Jak osiągnąć sukces w pracy i życiu osobistym w ciągu jednej rozmowy Uzupełnione o nowe materiały Przedmowa dr. Kena Blancharda Bestseller z listy ,,Wall Street Journal" ,,Afirmujący życie...czytaj dalej

Okładka - Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Jeanne G. Harris

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport...czytaj dalej

Okładka - Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Jeanne G. Harris, Thomas H. Davenport

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy