Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Jak? Gdzie? Kiedy? Everyday English dla Polaków
Jak? Gdzie? Kiedy? Everyday English dla Polaków
Izabella Rodzik-Sambierska

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak po angielsku zaprosić kolegę, a jak szefa na kolację, dziewczynę do kina i na randkę, jak grzecznie o coś poprosić, jak podziękować, przeprosić za coś, jak wyrazić...czytaj dalej

Okładka - Rozwiążesz każdy problem
Rozwiążesz każdy problem
Roger Dawson

,,Mam tysiące problemów" - słyszymy często zarówno w pracy jak i w codziennych rozmowach ze znajomymi. Ale rozwiązanie jest proste - twierdzi Roger Dawson - bo wszystkie problemy można sprowadzić...czytaj dalej

Okładka - 101 mitów o związkach. Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
101 mitów o związkach. Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
Tim Ray

Obalmy popularne mity o związkach doprowadzające nas do szaleństwa. W tej zabawnej, ale też skłaniającej do zastanowienia książce, Tim Ray przedstawia rewolucyjny sposób patrzenia na związki i wyjaśnia, dlaczego...czytaj dalej

Okładka - Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Jonah Berger

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy...czytaj dalej

Okładka - Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Morten Hansen

Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: ,,Dlaczego pewne firmy święcą triumfy...czytaj dalej

Okładka - Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Douglas Hubbard

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych...czytaj dalej

Okładka - System bonus-malus  jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
System bonus-malus jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
Barbara Cieślik

Systemy bonus-malus (SBM) są powszechnie stosowane w ubezpieczeniach komunikacyjnych OC i AC do modyfikowania składki wyznaczonej na podstawie cech pojazdu i jego posiadacza. Tworzą je przyjęte przez zakłady...czytaj dalej

Okładka - Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
praca zbiorowa

Książka przedstawia problem zmienności rynków kapitałowych, surowcowych i pieniężnych w pierwszym dziesięcioleciu  XXI wieku  oraz ich wpływ na determinanty wyceny i  wartość przedsiębiorstw...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy