Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill.

Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka trafiła na listy bestsellerów WSJ oraz NYT.

Autor definiuje lojalność 3.0 jako sumę motywacji, wykorzystania ogromnej ilości danych o klientach (big data) oraz grywalizacji.

Motywacja jako taka nie stanowi nowości.

Nowością są natomiast przedstawione w książce metody analizy ogromnych ilości danych o klientach.

Podobnie nowością jest wykorzystanie technik motywacyjnych stosowanych od lat w grach komputerowych, co przyjęło się określać mianem grywalizacji.

I oczywiście nowością jest połączenie tych trzech elementów w konkretne techniki motywacyjne.

Pierwsza część książki jest poświęcona opisowi tych technik.

Mimo że zwłaszcza techniki analityczne z dziedziny big data nie należą do łatwych zagadnień dla laika spoza branży IT, autorowi udaje się dokonać przeglądu tych technik w sposób przystępny.

To samo dotyczy wykorzystania motywacji stosowanych w grach komputerowych w grywalizacji.

Druga część książki zawiera kilkanaście studiów przypadku z różnych branż. Okazuje się, że metody przedstawione w książce stosują m.in. takie znakomite firmy jak SAP, Adobe, Kraft czy Ford.

Z kolei trzecia część książki to rodzaj poradnika, jak wprowadzać techniki opisane w książce w życie.

Oczywistą wartością książki jest to, że koncepcję grywalizacji - zarówno na

Informacje dodatkowe o Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2014-10-17
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788377466285
Liczba stron: 260

więcej

Kup książkę Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Gniazdo sierot
Ewelina Miśkiewicz
Gniazdo sierot
Linia oporu
Jacek Dukaj
Linia oporu
Po tamtej stronie rzeki
Ewa Szymańska
Po tamtej stronie rzeki
Już Ci nie uwierzę
Izabela M. Krasińska ;
Już Ci nie uwierzę
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy