Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu * Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm * Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia * Przeprowadź ocenę skuteczności działań marketingowychPrzemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie -- Philip Kotler.Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. * Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku * Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy * Techniki budowania marki * Analiza rynku * Opracowanie miksu marketingowego * Zdobywanie lojalnych klientów * Zasady planowania marketingowego * Techniki oceny efektywności marketingu * Marketing elektronicznySpędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.
Informacje dodatkowe o Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0201-1
Liczba stron: 368
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytałam, Mam,