Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną
Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną
Noemi Gryczko

Nowe technologie / Biznes Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika...czytaj dalej

Okładka - Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
Renee Mauborgne

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy,...czytaj dalej

Okładka - Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce
Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce
Sławomir Turek

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w...czytaj dalej

Okładka - Wielki skok. Pokonaj ukryte lęki i wznieś się na wyższy poziom życia
Wielki skok. Pokonaj ukryte lęki i wznieś się na wyższy poziom życia
Hendricks Gay

Większość z nas wierzy, że ostatecznie poczuje satysfakcję i zadowolenie z życia, gdy nadejdą od dawna oczekiwane dobre wieści, gdy stworzy udany związek czy zrealizuje jakiś osobisty cel. A jednak rzadko...czytaj dalej

Okładka - Classic Drucker. Klasyczne teksty Druckera z Harvard Business Review
Classic Drucker. Klasyczne teksty Druckera z Harvard Business Review
Drucker Peter

Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w Harvard Business Review. Większość z nich ukazała się w opublikowanej w 2004 r. przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza...czytaj dalej

Okładka - Siła pozytywnych opinii
Siła pozytywnych opinii
Jantsch John

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania...czytaj dalej

Okładka - Inteligentny outsourcing
Inteligentny outsourcing
Bravard Jean-Louis, Morgan Robert

Jeśli już korzystasz z outsourcingu albo rozważasz takie rozwiązanie, czy możesz nie przeczytać tej książki? Dzięki Inteligentnemu outsourcingowi dowiesz się, jak przygotować transakcje outsourcingowe, aby...czytaj dalej

Okładka - Psychology Vocabulary in Use. Podręcznik do nauki angielskiej terminologii  psychologicznej
Psychology Vocabulary in Use. Podręcznik do nauki angielskiej terminologii psychologicznej
Bronisław Treger

Podręcznik został napisany z myślą o tych wszystkich, którzy chcą doskonalić swoją znajomość słownictwa, stylistyki i czytania różnych odmian angielskich publikacji psychologicznych (artykułów...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy