Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów


Tom 2 cyklu Opowieści Baśniomistrza
Ocena: 4.67 (3 głosów)

Opowieści Baśniomistrza to drużynowa gra paragrafowa, dzięki której wyruszycie na niesamowitą przygodę!

Stwórzcie postaci, wybierzecie przygodę i skosztujcie sławy! Sprawdźcie, dokąd zaprowadzą was kręte korytarze Smokolochów…

Grać mogą wszyscy — dzieciaki, dorośli i nastolatki, a rolę Baśniomistrza lub Baśniomistrzyni może przyjąć każdy, kto potrafi czytać głośno i wyraźnie. Łatwe do opanowania zasady sprawiają, że rozgrywkę możecie rozpocząć niemal od razu.


Dokąd prowadzą kręte korytarze Smokolochów?

Gdzieś głęboko pod ziemią rozciągają się długie korytarze, które skrywają wiele tajemnic. Liczni śmiałkowie zapuszczali się w czeluści Smokolochów, by stawić czoło przygodzie, odnaleźć cenne skarby i okryć się wieczną chwałą! Być może to wy jako pierwsi wytropicie olbrzymiego minotaura, zdobędziecie starożytny miecz lub pokonacie złego nekromantę? Tylko miejcie się na baczności! Wkraczacie do świata smoków, wampirów, arturiańskich legend i greckich mitów!
Czym są Opowieści Baśniomistrza?

Opowieści Baśniomistrza to seria wyjątkowych gier, łączących w sobie elementy gier fabularnych i paragrafowych. Otworzą przed Wami drzwi do świata niczym z baśni braci Grimm — pełnego tajemnic i potworów. Tutaj pobliski prastary las zamieszkuje straszliwa Baba Jaga, w Wieży Sztuk Tajemnych szkolą się przyszłe pokolenia czarodziejów, a Czerwony Kapturek zaradnie zbiera muchomory na spotkanie z groźnym wilkołakiem.

Grać mogą wszyscy — dzieciaki, dorośli i nastolatki, a rolę Baśniomistrza lub Baśniomistrzyni może przyjąć każdy, kto potrafi czytać głośno i wyraźnie. Łatwe do opanowania zasady sprawiają, że rozgrywkę możecie rozpocząć niemal od razu. Opowieści Baśniomistrza są pomostem pomiędzy grami paragrafowymi a fabularnymi: nadadzą się zarówno dla początkujących, jak i prawdziwych weteranów gier, szukających czegoś nowego. W pojedynkę lub z przyjaciółmi wybierzecie się na niebezpieczne misje, lecz miejcie się na baczności! Tylko ci, którzy mają umiejętności, inteligencję i odwagę prawdziwych bohaterów przetrwają i powrócą do domu.


Solo czy w drużynie?

Chociaż powiadają, że przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę, to w tej grze możesz rzucić wyzwanie przygodzie również w pojedynkę. Zasady są bardzo proste i plastyczne: zostały przewidziane zarówno dla grupy, jak i dla trybu solo. Jeśli więc jesteście fanami gier paragrafowych, możecie przeżyć swoją przygodę samotnie. Jeżeli natomiast wolicie gry fabularne, zagrajcie z rodziną lub przyjaciółmi!
W Smokolochach ryczą bestie

Jedną z największych zalet Opowieści Baśniomistrza jest ich magiczny klimat. Ta gra to nie tylko książka: na blackmonk.pl/posluchaj znajdziecie jeden z pejzaży dźwiękowych, jakie mogą wybrzmieć podczas Waszych przygód. Są to nagrania łączące odgłosy, muzykę i narrację. Gwarantują zupełnie nowy poziom zaangażowania w rozgrywkę i poczucia zanurzenia w jej świecie, wzmacniając tak nastrój, jak i opowieść. Narratorem polskiej wersji został Janusz Zadura, aktor głosowy znany m.in. z roli Rico w Pingwinach z Madagaskaru, Robin Hooda w Shreku i wielu audiobooków (m.in. książki z serii Świat Dysku).


Kim są Postacie?

W grze każdy z graczy tworzy swoją Postać, wybierając z dostępnych Klas Postaci. Dzięki prostej mechanice nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby stworzyć zupełnie nową, własną Klasę Postaci! Wszystkie posługują się pięcioma prostymi statystykami i mają swoją unikalną Zdolność Specjalną. Czy staniesz się uczniem potężnego Czarodzieja, który chce przerosnąć swojego mistrza? Czy może wcielisz się w rolę zaradnej Złodziejki albo Szkota poszukującego drogi do domu? Możesz zostać nawet pałającym zemstą Piratem — wybór należy do Ciebie!

Dlaczego Opowieści Baśniomistrza?

Wyjątkowy klimat europejskich baśni, w którym odnajdą się młodsi oraz starsi gracze. To epicka przygoda fantasy dla każdego!
Wiele możliwości rozgrywki, która jest przyjazna zarówno dla początkujących, jak i ciekawa dla prawdziwych weteranów gier, szukających czegoś nowego.
Duża regrywalność oraz wiele scenariuszy, zapewniających dobrą zabawę na długie godziny! Zagrajcie jako drużyna lub solo!
Przepiękne, bajkowe ilustracje, pomocne mapy i dzienniki, a także pejzaże dźwiękowe, które wyniosą opowieść na zupełnie nowy poziom!

Informacje dodatkowe o Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2023 (data przybliżona)
Kategoria: Inne
ISBN: 9788367619134
Liczba stron: 166
Tytuł oryginału: The Storymaster's Tales Dracodeep Dungeon
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Tomasz Majkowski
Ilustracje:Nick Vaimin

więcej

Kup książkę Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów - opinie o książce

Zabawa solo lub w grupie

"Opowieści Baśniomistrza. Sekrety Smokolochów" to drugi tom ciekawego połączenie książki z grą, kierowanego do dzieciaków, dorosłych i nastolatków, choć osobiście jako odbiorców wskazałabym tylko nastolatków i dorosłych, ponieważ miałam okazję przekonać się, że kilkulatki słysząc nagrania zgłaszały, że boją się utrwalonego na nich głosu.

Jak każda publikacja Wydawnictwa Black Monk, która do tej pory trafiła w moje ręce (i oczy) tak i ta prezentuje się fantastycznie. Format A4, solidna oprawa, charakterystyczne, czarno-białe ilustracje, bogate zdobienia na stronach to tylko niektóre zalety tej pozycji. Całość można wzbogacić o pejzaże dźwiękowe, które łączą odgłosy, muzykę i narrację, a przy tym pozwalają na jeszcze większe zaangażowanie w rozrywkę i poczucie klimatu danej opowieści. Ścieżki dźwiękowe można odtwarzać bezpośrednio ze strony (www.blackmonk.pl/posluchaj-tajemnice-dziwnolasu) lub skanując odpowiednie QR kody znajdujące się pod konkretnymi rozdziałami.

Dodatkowe urozmaicenie stanowią takie elementy jak Dzienniki i mapy, a specjalne tabele rzutów kostkami umożliwiają grę, gdy uczestnicy nie mają pod ręką wybranej kostki. Dzienniki i mapy są dołączone do książki, ale można je również pobrać ze strony wydawnictwa.

Choć na początku jest informacja, że grę można rozpocząć szybko i łatwo, nie ucząc się wcześniej licznych zasad, to prawda jest taka, że zapoznanie się ze wszystkimi wskazówkami zajmuje trochę czasu. Miałam okazję przekonać się, że nie wszyscy posiadają na tyle determinacji do gry, by przebrnąć przez nie do końca. Wytrwalsi jednak mają okazję wcielić się w tajemnicze i naprawdę interesujące postacie.

Warto mieć na uwadze, że gra dla jednej osoby może się dość szybko skończyć, szczególnie jeśli zdarzy się tak, iż wybierzemy sobie postać z jakąś słabą cechą, a już na początku trafimy na ciężkiego przeciwnika i będziemy musieli się z nim zmierzyć. Wtedy okazuje się, że przebrnięcie przez zasady zajęło znacznie więcej czasu niż sama rozgrywka. Świetne jest z kolei to, że można grać wielokrotnie, wybierając przy tym innych bohaterów, mapę, a nawet przygodę.

"Opowieści Baśniomistrza. Sekrety Smokolochów" to ciekawa odskocznia od tradycyjnych książek i gier, ponieważ zachęca do poznania tajemniczych bohaterów, ale ze względu na możliwość podejmowania decyzji w zależności od obranej strategii lub kaprysu, sprawia, że zabawa pobudza wyobraźnię i umożliwia wcielenie się nawet w postacie, które mogą być totalnym przeciwieństwem graczy. Rozgrywki stanowią idealną okazję do spotkań towarzyskich, a wybierając dodatkowo rolę Baśniomistrza można poćwiczyć dykcję i stopniowanie dramaturgii.

Książkę otrzymałam z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl.

Link do opinii
Avatar użytkownika - Uleczkaa38
Uleczkaa38
Przeczytane:2023-08-20,

 „OPOWIEŚCI BAŚNIOMISTRZA: SEKRETY SMOKOLOCHÓW” - pod tym tytułem kryje się kolejna, druga już odsłona książkowej gry od Wydawnictwa Black Monk. I to właśnie za sprawą jej lektury i związane z nią rozgrywki, wcielamy się tu w drużynę najprawdziwszych bohaterów, która musi stawić czoła złu, odkrywając przy okazji cenne skarby. Prawda, że brzmi ciekawie...?

 Ogólna zasada rozgrywki jest jasna - czytamy książkę, wybieramy postacie i podążamy jednym z dostępnych scenariuszy, modyfikując go oczywiście dokonywany tu przez wyborem na podstawie tego, jakich dokonamy wyborów. I tu służą nam oczywiście wspominane scenariusze przygód, jak i też dostępne na końcu albumu karty obszarów gry, czyli de facto plansze/mapy, na których będziemy grać. I na koniec perełka - może sami zdecydować o tym, czy gramy w drużynie, czy też w trybie solo.

 Fabularnie jest wspaniale - oto mamy dziesięć opowieści w postaci rozgrywek, które zabierają nam w niezwykłe miejsca, fundują spotkania ze smokami, wampirami, elfami i wieloma innymi baśniowymi nacjami, jak i wreszcie skłaniają tyleż do walki, co i do rozwikływanie wielu ciekawych zagadek. 

 I to właśnie wybierając jedną z dziesięciu przygód, trafiamy m.in. do podziemnych tuneli ze skarbami, komnat starych zamków, czy też smoczych komnat. Co ciekawe, rozpisane szczegółowo scenariusze raczą nas nie tylko kolejnymi przygodami, ale też i chociażby dialogami, jakie przeprowadzamy z napotkanymi postaciami.

 Mnogość tych przygód oraz rozmaite ich konfiguracje sprawiają, że każdy czytelnik/gracz znajdzie tu dla siebie coś szczególnie intrygującego, ciekawego, zajmującego. Dla mnie numer jeden jest tu przygoda pt. "Cień wampira", w której naszym celem jest udanie się do lochów klasztoru, gdzie spod ziemi wyszedł na wolność nie kto inny, jak wampir właśnie. I oczywiście naszym celem jest zabicie nikczemnika, raz na zawsze...

Co zaś do samej rozgrywki, to jej zasady są banalnie prostymi:

- wybieramy postać lub postacie w trybie drużynowym

- wybieramy jedną z przygód

- czytamy jej opis, dowiadujemy się jakie posiadamy nagrody oraz na jakich obszarach gry (zaznaczamy je) będziemy mogli lub musieli się posługiwać oraz czego mamy dokonać. Czasami są to podane wprost informację, czasami zaś mamy bardziej ogólny zarys naszej misji.

I co dalej...? Ano to, że podążamy na dany obszar, wykonujemy opisane polecenia, starając się wypełnić je kro po kroku najlepiej, jak tylko potrafimy, starając się przy tym przeżyć.

 Co decyduje o zwycięstwie? Oczywiście to, czy wykonaliśmy wszystkie przygody - a to wcale, ale to wcale nie jest taką prosta rzeczą...

 I mamy tu wiele ciekawych i ważnych rozwiązań dla rozgrywki, by wspomnieć chociazby o ruchu, potyczce, ucieczce, handlu, czy też wykorzystywaniu nagród zmarłych postaci, gdzie to wszystko może mieć i zazwyczaj ma kolosalne znaczenie dla naszej całej gry.

 Oczywiście niezmiennym jest to, że gramy w tę grę wraz z lekturą tej pięknie wydanej księgi, którą odczytuje nam wybrana wspólnie osoba - Baśniomistrz. Co ciekawe, rola owego lektora okazuje się również wielką frajdą. 

 I z pewnością warto docenić płynność tej rozgrywki, dopracowanie każdego ze scenariuszy, kompatybilność poszczególnych kroków i naszych ruchów na obszarach gry, gdy oto wykonany jeden ruch pociąga za sobą kolejne i wpływa na nie w bardzo logiczny, naturalny sposób. I oczywiście o sukcesie decyduje tu nasza inteligencja, intuicja i spryt, aczkolwiek czasami i szczęście w rzucie kośćmi (zamknięcie oczy i wybranie jednej z wielu cyfr) zdać się musimy.

 Ponadto piękne jest to, że tytuł ten cechuje także duża regrywalność, czyli inaczej rzecz ujmując inny przebieg gry za każdym razem, gdy do niej zasiądziemy. Decyduje o tym możliwość przeróżnych wyborów, a tym samym przebiegów poszczególnych misji/przygód. To ważne, gdyż w ten sposób tytuł ten nie znudzi się nam przed długie miesiące, a być może nawet i całe lata.

 Słów kilka muszę poświęcić także wspaniałym, klimatycznym, czarno-białym ilustracjom, jakie wypełniają strony tej książki i zarazem gry w jednej. To w głównej mierze zajmujące całe strony kadry z baśni - z krasnoludami, demonami, rycerzami na czele. Jest w nich coś naprawdę pięknego, fascynującego, przypominającej ścienne malowidła bądź też ozdobienia dawnych kamienic, co po prostu przyciąga wzrok. I tej klimat... - bajka, aczkolwiek dość mroczna bajka.

 Rzecz całą reasumując – paragrafowa gra pt. „Opowieści baśniomistrza: Sekrety smokolochów”, to znakomita propozycja dla miłośników literackiej baśni z horrorem w tle, jak i też oczywiście pasjonujących rozrywek w paragrafowej postaci. To znakomite scenariusze przygód, intrygująca fabuła, ciekawa rozwiązanie względem możliwych trybów i przebiegów rozgrywki oraz piękno wydania – duży format, twarda oprawa, jakość druku, papieru i ilustracji. Innymi słowy rzecz ujmując – polecam i życzę świetnej zabawy!

 

Książka z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl.

Link do opinii

Nie chcielibyście czasami przenieść się do świata, który rządzi się całkowicie innymi zasadami niż nasz własny? Wtedy każdy z nas mógłby być, kim tylko zechce. Nie byłoby ograniczeń. Czarodziej? Nie ma problemu. Księżniczka? Jeśli tylko zechcesz. Tylko nie można zapomnieć, że wraz z nową rolą pojawiają się również nowe przygody, wyzwania, ale też obowiązki i przede wszystkim niebezpieczeństwa. Dlatego dobrze się zastanówcie, kim chcecie być. Gdy już będzie gotowi, obiecuję Wam, że znam rozwiązanie pozwalające na chwilę zapomnienia.

Skąd je znam? Odpowiedź jest dość oczywista w moim przypadku: z książek. W ostatnim czasie ponownie powróciłam do gier paragrafowych i tym razem zdecydowałam się na zapoznanie z książką paragrafową pod wyjątkowo trudnym dla mnie tytułem "Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów". Ta książka wydawała mi się idealnym spełnieniem moich marzeń i pewnych fantazji. Po przeczytaniu mogę Was zapewnić, że właśnie tak było.

Sama książka daje całą gamę możliwości, więc nie jest to historia na jeden czy nawet dwa razy. Dosłownie można być prawie każdym. Na początku mamy zademonstrowane różne rasy i istoty i możemy zdecydować, kim chcemy grać. Każda z postaci ma swoje własne umiejętności, ale też wady. Jednak to też nie koniec zaskakujących możliwości, ponieważ możemy grać sami, ale też z kimś innym, przeciwko sobie lub drużynowo. Czy to naprawdę nie jest cała gama różnorodnych wyborów? Choćby one powodują, że przed nami ścieżka nieprzewidywalna, ścieżka, której nie da się powtórzyć. W książce znajduje się ileś opowieści, do których są dostosowane odpowiednie mapy i zadania. Można sobie wybrać lub podążyć za losem szczęścia.

Ciekawymi i przede wszystkim potrzebnymi, ale też ubarwiającymi grę są dodatkowe karty postaci i mapy. Pokazują one jak stworzyć postać i dzięki nim nie trzeba wszystkiego pamiętać albo jakkolwiek zapisywać na kartce. Natomiast same mapy pozwalają grać i nie przekładać ciągle stron. Tym bardziej że jest też dostępny kod QR, pod którym kryje się sławetny Baśniomistrz. To on prowadzi grę i on pozwala się skupić wyłącznie na niej. Z takim dodatkiem przyznam, że jeszcze nigdy wcześniej się nie spotkałam, więc naprawdę jestem pozytywnie zdziwiona.

Nie można też zapomnieć o ilustracjach, które po prostu zachwycają od momentu, gdy tylko otworzy się książkę. Cieszyły moje oczy i sprawiały, że to na nich się skupiłam, krok po kroku przypatrując się, jak były narysowane. I co najśmieszniejsze miałam odruch pokolorowania ich, jeszcze tego nie zrobiłam, ale pewnie kredki pójdą w ruch i pozwolą mi stworzyć swoje własne wyobrażenie.

Podczas rozgrywek bawiłam się naprawdę dobrze, choć też miałam wbrew słowom autora trudności na początku. Nie do końca rozumiałam, jak się za to zabrać, o co chodzi z kostkami i tak dalej. Nie jestem znawcą żadnych gier, ale jak już poszło to poszło.

Jeśli odnajdujecie się w takiej formie i marzycie właśnie o tym, by przenieść się do tego innego świata, to myślę, że "Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów" są dla Was wspaniałym wyborem. Dają mnogość wyborów, pozwalają historię kreować według własnych pomysłów i nie kończy się na jednym przeczytaniu. Możliwości jest naprawdę wiele.

Link do opinii

Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów to gra drużynowa dla żądnych przygód, choćby tylko tych w wyobraźni. W grę można zagrać całą ekipą ale również w pojedynkę będzie źródłem dobrej zabawy.

Rozgrywka toczy się w świecie pełnym potworów, mrocznych tajemnic i magicznych mocy. Gracze sami wybierają kim chcą być, do wyboru mają szereg postaci takich jak Czerwony Kapturek, Złodziejka czy Czarodziej. Do wyboru są również rodzaje zadań które możemy wykonać. Czy chcemy w czeluściach Smokolochów odnaleźć nekromantę który tworzy armię nieumarłych aby pokrzyżować mu szyki? A może powinniśmy odszukać władcę wampirów zmarłego przed pięcioma wiekami a obecnie zbiegłego z krypty pod kościołem św. Huberta? Lub w ciemnych korytarzach Smokolochów odszukać dzielnego, zaginionego wojownika?

Gra jest otwarta również na nowe postacie które możemy stworzyć sami nadając wartości pięciu statystykom i unikalną zdolność specjalną.

Pierwsze co mnie urzekło jeszcze przed rozpoczęciem gry to świetne ilustracje, przekartkowałam całą książkę tylko po to aby nie pominąć żadnego rysunku bo są naprawdę piękne a zarazem mroczne, dodają całej opowieści wyrazu. Okładki obu części Opowieści Baśniomistrza są bardzo podobne, co też bardzo ładnie wygląda na półce i dzięki czemu na pierwszy rzut oka widać że tworzą cykl. Do rozgrywki można użyć kodów QR z podkładem dźwiękowym dzięki czemu gracze jeszcze bardziej zanurzą się w fabułę gry, na nagraniach możemy usłyszeć odgłosy, muzykę oraz narrację.

Opowieści Baśniomistrza wkręciły mnie i moją rodzinę na kilka długich wieczorów. Dobrze byłoby gdyby rolę Baśniomistrza otrzymała osoba która potrafi wczuć się w sytuację oraz modulować głos przy dialogach różnych postaci, gwarantuje to dobrą zabawę na kilka długich godzin. Uważam, że rozgrywka byłaby świetna na długie jesienno-zimowe wieczory. Ja i moja rodzina z pewnością możemy polecić obie części dzieła Oliver’a McNeil’a Baśniomistrza najlepszego z najlepszych.

Książka z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl.

Link do opinii
Avatar użytkownika - readmyheart
readmyheart
Przeczytane:2023-08-13,

✨️"Mówi się, że przed wiekami naszą krainą władały smoki. Potem pojawili się ludzie, którzy nienawidzili wielkich jaszczurów i polowali na nie zaciekle, aż przegnali je w trzewia ziemi."

 

✨️"Opowieści Baśniomistrza: Sekrety Smokolochów" to drużynowa gra paragrafowa, która zabiera nas do niezwykłego świata wręcz wyciągniętego z baśni czy też mitologii. Spotkania ze smokami, wampirami czy innymi tajemniczymi istotami są tutaj na porządku dziennym, a w podróż możecie wybrać się w pojedynkę lub razem ze swoimi przyjaciółmi.

 

✨️Z tego typu grami spotykam się już nie pierwszy raz. Za sobą mam już bowiem pare tomów z serii "Choose Cthulhu" wzorowanych na opowiadaniach H.P. Lovecrafta. Wiem już zatem na czym takie książkowe rozgrywki polegają, a gdy tylko zobaczyłam "Opowieści Baśniomistrza", to wiedziałam, że ich także nie mogę sobie odpuścić.

 

✨️W porównaniu do gier paragrafowych, z którymi wcześniej miałam styczność, te które dzisiaj Wam przedstawiam, są o wiele bardziej rozbudowane. W tym konkretnym tomie do wyboru mamy aż 10 przygód, w które możemy się udać i poznać jeden z magicznych światów zawartych w książce. Oprócz tego, czytanie i rozgrywkę urozmaicić może nam niesamowita oprawa dźwiękowa, która dostępna jest na stronie wydawnictwa. Dodatkowo na każdej ze stron mamy również kody qr, które po zeskanowaniu, przenoszą nas bezpośrednio na stronę, od razu do konkretnych dźwięków. Nawet nie wiecie jakiego klimatu one dodają do całej rozgrywki.

 

✨️To o czym z pewnością warto wspomnieć to przepiękna szata graficzna książki, od której wręcz nie sposób oderwać oko. Nie wiem kiedy ostatnio miałam w swoich rękach tak niesamowicie zilustrowaną publikację. Wszystkie grafiki przedstawiające postacie czy też miejsca należące do konkretnej historii są bardzo dopracowane i wszystkie razem przepięknie zdobią całą książkę.

 

✨️Myślę, że zarówno dla miłośników gier paragrafowych, jak i tych, którzy dopiero zaczynają, książka ta będzie bardzo dobrym wyborem.

Link do opinii
Inne książki autora
Opowieści Baśniomistrza.Tajemnice Dziwnolasu
Oliver McNeil 0
Okładka ksiązki - Opowieści Baśniomistrza.Tajemnice Dziwnolasu

Posłuchaj Baśniomistrza i odkryj sekrety drzemiące wśród drzew… Dawno, dawno temu, za siedmioma górami rozciągał się wielki, prastary las. Był to...

Opowieści Baśniomistrza. Księga Koszmarów: Transylwania
Oliver McNeil 0
Okładka ksiązki - Opowieści Baśniomistrza. Księga Koszmarów: Transylwania

Wśród zamglonych, górskich szczytów prastarych Karpat rozciąga się mroczna kraina, gdzie koszmarne bestie żywią się ludzkim strachem, a blask krwawego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy