Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra....czytaj dalej
Ta książka przenosi techniki i taktykę P.R. do Internetu. Zawiera instruktaż prowadzenia błyskawicznych bitew promocyjnych i udziela, krok po kroku, szczegółowych wskazówek jak skupić uwagę ogółu na sobie,...czytaj dalej
Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Najkrótsza odpowiedź powinna brzmieć: dla utorów, którzy w toku przygotowania pracy nie chcą przeżywać niepotrzebnego stresu oraz pragną mieć minimum satysfakcji z wyników...czytaj dalej
Poszczególne części książki kończy obszerne studium praktycznego zastosowania poznanej wiedzy a w tym: przewidywanie cykli koniunkturalnych, metody wpływania na deficyt budżetowy, metody walki z bezrobociem...czytaj dalej
Dla przedsiębiorców jest to niezbędne abecadło wiedzy o zachowaniach rynkowych pozwalające na dostosowanie działań biznesowych do zmian zachodzących w otoczeniu. Cennym uzupełnieniem teorii są tu obszerne studia...czytaj dalej
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci,...czytaj dalej
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM....czytaj dalej
Książka została napisana dla przedstawicieli kadry kierowniczej, którzy mając wykształcenie techniczne zdobyte w czasach realnego socjalizmu, chcą i muszą dawać sobie radę w warunkach gospodarki rynkowej, chcą...czytaj dalej