Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Czego pragną kobiety?. O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów
Czego pragną kobiety?. O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów
Daniel Bergner

Czego pragną kobiety? Małżeństwa? Uniesienia? Intymności? Fantazji? Rezultaty opracowania Bergnera okazały się tak zaskakujące i rewolucyjne, że nawet Freud mógłby się zaczerwienić. Autor poddaje wnikliwej...czytaj dalej

Okładka - BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości
BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości

Książka powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem.  Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach...czytaj dalej

Okładka - Pieniądz. Dlaczego niszczenie dolara zagraża światowej gospodarce i jak można temu zapobiec
Pieniądz. Dlaczego niszczenie dolara zagraża światowej gospodarce i jak można temu zapobiec
Elizabeth Ames

Książka wyjaśnia, dlaczego powrót do mocnej waluty opartej na parytecie złota jest dziś nieodzowny zarówno w przypadku amerykańskiego dolara, jak i innych znaczących światowych walut. Zdaniem Forbesa i Ames...czytaj dalej

Okładka - Go-giver Rozdawca. Krótka opowieść o wielkiej koncepcji biznesowej
Go-giver Rozdawca. Krótka opowieść o wielkiej koncepcji biznesowej
Bob Burg

,,Większość ludzi tylko się śmieje, kiedy słyszy, że kluczem do sukcesu jest dawanie. (...) Ale z drugiej strony większość ludzi nie osiąga nawet w przybliżeniu takiego sukcesu, jakiego by sobie życzyli"....czytaj dalej

Okładka - Radio publiczne w Europie. program, finansowanie, technologia, audytorium
Radio publiczne w Europie. program, finansowanie, technologia, audytorium
Stanisław Jędrzejewski

Książka zawiera najważniejsze informacje dotyczące radia publicznego w Europie, które pozwalają zarówno na opis, jak i analizę kondycji tego medium na naszym kontynencie. Użycie określenia ,,radio publiczne"...czytaj dalej

Okładka - Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Michael E. Gerber

Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy...czytaj dalej

Okładka - Twórcza Odwaga . Wyzwól własny twórczy potencjał
Twórcza Odwaga . Wyzwól własny twórczy potencjał
David Kelley

Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie...czytaj dalej

Okładka - Stolarz. Opowieść o najwspanialszych strategiach osiągania sukcesu
Stolarz. Opowieść o najwspanialszych strategiach osiągania sukcesu
Jon Gordon

Autor bestsellerów Jon Gordon powraca z jak dotąd najbardziej inspirującą książką, pełną ważnych życiowych lekcji oraz najwspanialszych strategii sukcesu. Michael budzi się w szpitalu z bandażem na głowie...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy