Znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
Wydawnictwo: GWP
Data wydania: 2024-09-18
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 328
Tytuł oryginału: Influence. Science and Practice
Po wielkim sukcesie książki „Wywieranie wpływu na ludzi" Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej...
Książka audio skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływem na innych: do dziennikarzy, psychologów, kierowników...
Przeczytane:2015-05-26,