Warto sobie uświadomić, że sztuka prezentacji nie jest niczym nadzwyczajnym. To coś, co w dzisiejszym świecie biznesu jest po prostu nieodzowne. Mimo, że przyszło nam żyć w erze technologii informatycznych, bezpośredni kontakt z człowiekiem wciąż pozostaje najlepszym sposobem poszerzania wiedzy i przekazywania informacji. Menedżer potrafiący przykuć uwagę słuchaczy ma znacznie większą szansę na zrobienie kariery, niż ten, który nie posiadł tej jakże ważnej umiejętności.
Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: 2006 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 180
Książka Wycena spółek z WIG30 stanowi kontynuację i uzupełnienie poprzednich publikacji wydanych przez Poltext (Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii...
Plany Korpusu Inżynierów Wojskowych i jego kontynuatorów to wybitne dzieła kartografii warszawskiej, szczegółowo dokumentujące zmiany...
Chcę przeczytać, Mam,