Trzynastoletni Arthur, Ren i Cecily w drodze do szkoły są świadkami tajemniczej eksplozji. Gdy zaczynają badać okoliczności, zostają zamknięci w kabinie na pokładzie Principii - pirackiego statku badawczego żeglującego po niebezpiecznych wodach, dowodzonego przez samego Izaaka Newtona! Uwięzieni w roku 2473 w Wonderscape, grze przygodowej, muszą skorzystać z pomocy niezwykłych historycznych postaci i bohaterów, aby znaleźć drogę do domu, zanim skończy im się czas. Ale Wonderscape jest pełne tajemnic i nie każdy jest tym, kim się wydaje. Kiedy przybycie przyjaciół grozi ujawnieniem mrocznej prawdy, zdają sobie sprawę, że muszą walczyć nie tylko o swoją przeszłość, ale o przyszłość, której mogą nigdy nie zobaczyć.
Wydawnictwo: Dwukropek
Data wydania: 2021-02-10
Kategoria: Dla dzieci
Kategoria wiekowa: 9-12 lat
ISBN:
Liczba stron: 272
Tłumaczenie: Irmina Grzegrzółka
Bardzo ciekawa pozycja, nie tylko dla młodzieży :) Co byś zrobił gdybyś nagle obudził się w grze? Nie znasz jej zasad, zresztą ludzi z którymi tu trafiłeś też ledwo znasz. Jak wrócić do domu? Jak przeżyć? Bardzo fajnie przedstawiona przygoda trójki nieznajomych, którzy zostali zmuszeni sobie zaufać i polegać na sobie w każdej sytuacji. Osadzona w świecie z przyszłości z bardzo zaawansowaną technologią. Polecam :)
Po ostatnich emocjonujących wydarzeniach Ivy, Seb i Valian wierzą, że pokonali wrogów - swoich i Lundinoru - na zawsze. Ale ich przygoda dopiero...
Ivy i jej brat Seb wracają do tajemniczego podziemnego miasta Lundinor, i stwierdzają, że coś się zmieniło. . . Tam, gdzie wcześniej były brukowane uliczki...