Jest to kontynuacja powstałego przed paroma laty utworu, który został przyjęty nadzwyczaj przychylnie w środowisku fanów gier książkowych. Podobnie jak w części pierwszej przyjdzie nam wcielić się w postać obdarzonego niezwykłą, nadnaturalną mocą młodego człowieka. Posiada on zdolność wglądu do wnętrz ludzkich dusz. Jak nietrudno się domyślić, umiejętność ta przysparza bohaterowi wielu problemów.
Wydawnictwo: b.d
Data wydania: 2012-01-02
Kategoria: Fantasy/SF
ISBN:
Liczba stron: 116
Język oryginału: polski
Wydaje mi się, że największym dobrodziejstwem na tym świecie jest fakt, że umysł ludzki nie jest w stanie skorelować całej swej istoty. Żyjemy na spokojnej...
"Dziady część V. Dziady, które nie spieprzają” to ilustrowany gamebook, który nadaje kultowemu dziełu Adama Mickiewicza odpowiednią werwę (nareszcie...
Chcę przeczytać,